با وردپرس چه سایت هایی میتوان ساخت؟

وقتی همه کاربرانی مثل من و شما تصمیم می گیریم اولین وب سایت راه اندازی کنیم، اولین سوالی که بعد از بررسی ایده و تمرکز روی وب سایت برای ما پیش می آید، آیا امکان راه اندازی چنین وب سایتی با وردپرس وجود دارد؟ البته یک بار برای شما هم پیش آمده است که می دانید کدام وب سایت را می توان با وردپرس پیکربندی کرد؟ آیا وردپرس به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا نیازهای من را برای وب سایتی که قصد طراحی آن را دارم برآورده کند؟ آیا می توان چنین وب سایتی را با وردپرس راه اندازی کرد؟ خوب برای پاسخ به این سوال باید گفت همانطور که در مقاله وردپرس چیست؟ و چرا باید از آن استفاده کنیم؟ من به انعطاف پذیری وردپرس اشاره کردم، قدرت و انعطاف بالایی که وردپرس پس از انتشار و به روز رسانی های مختلف می تواند به آن برسد، امروز می توانید هر نوع را شروع کنید و ایده های خود را پیاده سازی کنید. اما در حال حاضر کاربرانی هستند که در استفاده از وردپرس برای چنین کارهایی مشکل دارند و در انتخاب وردپرس به عنوان CMS و سیستم مدیریت محتوای خود تردیدی ندارند. بنابراین در این مقاله به انواع وب سایت های قابل راه اندازی با وردپرس می پردازم تا بتوانید به راحتی انتخاب کنید و این انتخاب دشوار را کنار بگذارید :).

با وردپرس چه سایت هایی میتوان ساخت؟

1- ساخت وب سایت شخصی با وردپرس

در اولین روزهای تولد و ظهور وردپرس، تنها می‌توان آن را بستری برای ایجاد وبلاگ و وب شخصی دانست که به ما امکان راه‌اندازی و ایجاد یک سایت شخصی را می‌داد، اما با گسترش تدریجی به‌روزرسانی‌ها. وردپرس اکنون جوان ترین ما در این 14 سال است این وردپرس ما نیست و اکنون به یک CMS تبدیل شده است که به ما امکان می دهد هر نوع وب سایتی را راه اندازی کنیم. ویژگی‌های مورد نیاز برای تبدیل وردپرس به یک CMS در ابتدا در Word در دسترس بود، اما با این به‌روزرسانی و کامل‌تر شدن، اکنون می‌توانید هر نوع وب‌سایت سفارشی Word را ایجاد کنید که خود، ایده‌ها و نمونه کارهای شخصی شما را تبلیغ کند. در وب سایت شخصی خود که با استفاده از وردپرس ایجاد کرده اید

۲- ایجاد وبلاگ با وردپرس

ایجاد وبلاگ مانند یک وب سایت شخصی است و می توانید با استفاده از وردپرس هر نوع وبلاگی را که می خواهید ایجاد کنید. امروزه وبلاگ ها بخشی از فضای اینترنت هستند که در آن می توانیم مطالب و موضوعات مختلف را از وبلاگ ها پیدا و کشف کنیم. اگرچه امروزه با رشد کاربران شبکه های اجتماعی و موبایل، کمتر و کمتر می شود زیرا کاربران با تلفن همراه خود راحت تر از نشستن طولانی پشت سیستم و نوشتن و وبلاگ نویسی آنچه می خواهند، هستند.

با وردپرس چه سایت هایی میتوان ساخت؟

3- وب سایتی برای تبلیغ کسب و کار خود با وردپرس ایجاد کنید

ارائه تجاری یکی از نیازهای اساسی است که می تواند برای هر شرکت یا گروه تولیدی ضروری باشد تا بتواند کسب و کار خود و محصولات و خدماتی را که ارائه می دهد در قالب یک وب سایت ارائه دهد. وردپرس می تواند بهترین گزینه برای ایجاد سایت های ارائه کسب و کار باشد، بنابراین می توانید از آن برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنید و علاوه بر این می توانید بخشی از کارهای خرید را در کسب و کار آنلاین خود ایجاد کنید. یا کاتالوگ محصولات خود را به صورت آنلاین در این صفحه منتشر کنید. سایت های.

4- با وردپرس فروشگاه اینترنتی بسازید

امروزه افراد بسیار کمی هستند که محصولات خود را خریداری می کنند و به روش سنتی و با دور زدن ترافیک شهری و گرمای تابستان برای خرید محصول مورد نظر خود به فروشگاه مراجعه می کنند، بنابراین این مشکلات باعث به وجود آمدن فروشگاه های اینترنتی شده است که می توانید آنها را خریداری کنید. در خانه. یا به سادگی می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه مورد نظر، محصول خود را سفارش داده و پس از پرداخت آنلاین قیمت در هر زمان آن را دریافت کنید. وردپرس نیز در مورد فروشگاه ها حرفی برای گفتن دارد، بنابراین طبق آمار منتشر شده در سال 2016، اولین سایت ساز متعلق به همان سیستم مدیریت محتوای افزونه WooCommerce برای وردپرس است. افزونه های وردپرس زیادی مانند WooCommerce، Easy Digital Downloads و WPEcommerce وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد سایتی برای فروش محصولات فیزیکی یا قابل دانلود استفاده کنید.

5- ساخت محل کار با وردپرس

این روزها با یک جستجوی ساده در اینترنت می توان به انواع سایت های کاریابی و کاریابی که ادارات و سازمان ها در آن آگهی های استخدامی درج کرده اند مراجعه کرد و بر اساس شرایط شغلی آگهی دهنده در آنجا استخدام شد. برو جلو و درخواست بده. برای کار. وردپرس در این زمینه نیز موفق بوده است و شما می توانید با افزودن کاربران، افزودن رزومه و در نهایت سازمان ها، شرکت ها و ادارات، با استفاده از افزونه ها و ایجاد بستر مناسب در پوسته وردپرس، سایتی برای جذب و کاریابی ایجاد کنید. استخدام کنندگان می توانند از کاربران سایت شما استخدام کنند.

6- سایت سفارش پروژه با وردپرس بسازید

برای سازماندهی موارد ساده مانند چاپ متن در صفحات مربوطه، ایجاد بنرها، باید به ضبط پروژه فکر کرده باشید. با استفاده از وردپرس می توانید مکانی برای صادرات کالا و خدمات ایجاد کنید تا کاربران بتوانند سفارشات خود را ثبت و ثبت کنند و این کار را با توجه به گیرندگان و مهارت ها و توانایی های خود انجام دهند.

نتیجه

تعداد زیادی سایت میتوان با وردپرس ساخت. اگر به دنبال یادگیری طراحی سایت هستید که به شما شرکت در دوره آموزش طراحی سایت ژاکت آکادمی را معرفی میکنیم.

دکمه بازگشت به بالا