تصادف اتوبوس زائران کربلا در آزادراه تهران ساوه ۴۲ مصدوم برجای گذاشت

تهران |دف

دیباروز / مرکزی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: بر اثر تصادف اتوبوس با تریلر در محور تهران – ساوه 42 نفر مصدوم شدند.

بهرام سعیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران گفت: یک مورد سانحه رانندگی اتوبوس و تریلر در محور تهران – ساوه 10 کیلومتر قبل از ورودی شهر مامونیه به واحد ارتباطات اعلام شد. و مدیریت عملیات این مرکز.

وی افزود: با توجه به تعداد مجروحان بلافاصله پنج تیم اورژانس از شهرهای المامونیه، برندک، الزاویه، شهرک صنعتی قبیح و تیم هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته السعیدی، تیم های عملیاتی بلافاصله قبل از ورود به بیمارستان مجروحان را ردیابی و به مداوای مجروحان پرداختند.

وی گفت: در این حادثه در مجموع 42 نفر مجروح شدند که 19 نفر از مصدومان برای ادامه اقدامات درمانی به بیمارستان های شهید مدرسه و شمران صوه منتقل شدند و 23 مصدوم نیز پس از دریافت مداوا در درمانگاه های سرپایی در محل ترخیص شدند. از تصادف

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی سافه گفت: این اتوبوس حامل زائران کربلا از شهرهای شمالی کشور به سمت مرز ایران و عراق در حرکت بود که دچار حادثه شد.

رئیس پلیس راه ساوا تهران به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (دیباروز)، گفت: این حادثه در 40 کیلومتری باند غربی بزرگراه ساویه به سمت تهران رخ داد که در این حادثه رانندگی اتوبوس اسکانیا که از سمت استان مازندران در حرکت بود با این جاده برخورد کرد. در عقب. از کامیون ولوو.

سرهنگ فرزاد حسنند افزود: به گفته کارشناسان پلیس راه از این محور، علت این حادثه عدم توجه راننده اتوبوس بوده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا