سایبان هوشمند برای ویلا باغ

در سال های اخیر، سایبان ها به یکی از ملزومات اساسی فضاهای باز در باغ و ویلا تبدیل شده است. این سازه، سرپناه و فضایی بسیار مناسب در روزهای گرم تابستان و روزهای برفی و بارانی برای شما فراهم می کند. انواع سایبان باغی در ابعاد و انواع مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می شوند؛ در این میان، برخی از مدل ها؛ دستی و برخی برقی و متحرک هستند.

سایبان

به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین مجموعه های فروشنده و نصاب کرکره، درب اتوماتیک و انواع سایبان برقی و دستی، طرح ها و مدل های بسیار متنوعی از سایبان باغی را به شما عزیزان عرضه می کند. سایبان های باغی متین هوشمند توسط تکنسین های مجرب این مجموعه، همراه با ضمانت نامه، نصب و اجرا می شوند؛ لازم به ذکر است، امکان نصب لامپ های smd در چتر سایبان، جهت روشنایی سازه در شب، وجود دارد.

پیشنهاد می کنیم، اگر قصد خرید و تهیه این سازه را دارید، تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید تا به طور کامل شما را با مزایا، کاربرد، انواع و قیمت سایبان باغی آشنا کنیم.

آشنایی با سایبان ویلا

در مفهوم کلی سایبان راهی برای خلاص شدن از نور و گرمای آزار دهنده خورشید است، علاوه بر این می‌توان در شرایط متفاوت و در زمان تغییرات جوی مانند بارش برف و باران از این تجهیزات استفاده نمود. انواع سایبان مناسب باغ و ویلا قابلیت و امکانات متفاوتی به همراه دارند و همین امر سبب شده که در بخش‌های خانگی و محیط‌های کاری مورد استفاده قرار بگیرند.

در زمان خرید این تجهیزات باید به نکات زیادی دقت کنید که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به متریال، مدل و قیمت اشاره کرد، توجه داشته باشید پیشرفت تکنولوژی و فناوری سبب شده که همه روزه مدل‌های جدید و پیشرفته‌تری به بازار عرضه شود که هر یک قابلیت‌های متنوعی را به همراه دارند. لازم به ذکر است که تنوع در طراحی، رنگ و مدل انواع سایبان ویلای باغ سبب شده این تجهیزات با کاربرد‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند.

معرفی انواع سایبان مناسب باغ و ویلا

در سال‌های اخیر زندگی آپارتمان نشینی و مشغله‌های کاری سبب شده که افراد به دنبال راهی برای گذراندن اوقات فراغت در محیط‌های سرسبز و دنج باشند، البته بالا رفتن هزینه‌های اجازه سوئیت و ویلا تا حدودی مانع از این اقدامات می‌شود. امروزه پیشرفت تکنولوژی و ورود تجهیزات متفاوت و متنوع به بازار سبب شده تا افراد بتوانند با صرف هزینه‌های مناسب، گوشه دنج در خانه، ویلا یا باغ خود طراحی کنند.

برای ایجاد فضای تفریحی در محیط‌های باز به بخش سایه و دور از نور خورشید برای نشستن نیاز دارید، اگر سایه درختان مناسب این کار نیست می‌توانید از انواع سایبان ویلای باغ استفاده کنید. تجهیزات مفید و کاربردی که در مدل‌های مختلف طراحی و در بخش‌های متنوع قابل نصب هستند. لازم به ذکر است بدانید که تنوع این محصولات بر اساس معیار‌های خاصی است و شامل ابعاد و اندازه، کاربرد، متریال و… است و از پرکاربردترین سایبان ویلای باغ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سایبان باغ

در طراحی و تولید انواع سایبان باغ از متریال متفاوتی استفاده شده که کیفیت هر متریال تاثیر زیادی در قیمت آن خواهد داشت. انواع سایبان‌های شیشه ای، پارچه ای، فلزی و پلی کربنات که هر یک با قابلیت‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند و امکان طراحی و دیزاین باغ و ویلا را برای شما فراهم می‌کند. برند‌های زیادی در زمینه تولید این تجهیزات فعالیت می‌کنند و هر یک با ارائه شیک و لوکس‌ترین مدل‌های سایبان سعی در جلب توجه مشتریان دارند.

برخی افراد که صاحب باغ و ویلا هستند برای اینکه بتوانند از محیط‌های دنج و صمیمی برای گذراندن لحظات خوب با دوستان و خانواده را به وجود آورند، بخشی از باغ یا حیاط ویلا را به شکل اتاق نشیمن در فضای باز طراحی می‌کنند. همانطور که می‌دانید دیوارها امکان لذت بردن از هوای آزاد را از بین می‌برنند از این رو با به کارگیری سایبان‌های مخصوص بخشی از حیاط به یک محل نشیمن دلنشین و جذاب تبدیل می‌شود.

از مهمترین مزایای سایبان باغ می‌توان به اندازه‌های آن‌ها اشاره کرد که به شما این امکان را میدهد تا بتوانیم با توجه به متراژ محیطی که در اختیار دارید یک مکان دنج برای خود بسازید. لازم به ذکر است که بدانید در طراحی و تولید انواع سایبان باغی در اندازه‌های مختلف از متریال خاص و ویژه استفاده می‌شود و ابعاد و اندازه آن‌ها در کیفیت متریال موثر نیست.

سایبان ویلا

نوع دیگری از پرکاربردترین سایبان ویلای باغ می‌توان به انواع تجهیزاتی که برای ایجاد سایه در بخش‌های مختلف ویلا استفاده می‌شود اشاره کرد. همانطور که می‌دانید فضای تفریحی ویلا به نسبت باغ بزرگتر است که در این صورت بیشتر امکان مانور دادن فراهم خواهد شد. به بیان دیگر می‌توانید در قسمتهای مختلف از ویلا بخش‌هایی را برای به عنوان محیطی برای نشستن و دورهمی بودن به انتخاب کرد.

همانطور که در موارد واقعا عنوان کردیم می‌توانید از انواع سایه بان‌های متفاوت برای ایجاد محیط دنج استفاده کنید، البته این تجهیزات انتخاب ایده آل برای ایجاد فضای سایه در کنار استخر نیز خواهد برای این کار استفاده از انواع سایبان برقی در ابعاد بزرگتر انتخاب ایده‌آلی به شمار می‌آیند چراکه می‌توانید از تابش نور مستقیم خورشید به آب و داغ شدن بیش از حد آن جلوگیری کنید. در کنار استخر‌ها نیز می‌توانید از انواع سایبان چتری کوچک به عنوان وسیله‌ای برای ایجاد سایه استفاده نمایید.

به طور کلی، سایبان های باغی در دو نوع چتری و برقی عرضه می شوند؛ با توجه به کاربرد و ابعاد مورد نیازتان، می توانید از هر یک از آنها استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی کاربرد هر یک از مدل های سایبان باغی بپردازیم.

چتر و سایبان باغی

سایبان های چتری را می توان محبوب ترین و پرفروش ترین نوع از سایبان ها دانست که در مکان های بسیار مختلفی همچون: کافه ها، رستوران ها و غیره، کاربرد دارد. این سازه از اجزایی همچون: پایه، چتر، صفحه پلیت تشکیل شده و استراحتگاهی بسیار مناسب برای افراد در فضاهای باز باغ و ویلا ایجاد می کند.

چادر و چتر سایبان های باغی متین هوشمند، از پارچه های برزنتی pvc و کتان می باشد؛ این پارچه ها کیفیت بسیار بالایی داشته و در برابر تابش مستقیم نور خورشید، برف و باران مقاوم است. سایبان های چتری متین هوشمند در ابعاد ۳ در ۳، ۳ در ۴ و ۸ ضلعی، عرضه و نصب می شوند. متین هوشمند با توجه به نوع کاربرد، سایبان های چتری خود را به دو دسته زیر تقسیم بندی می کند:

  • سایبان چتری پایه وسط: این نوع سایبان، مناسب فضاهایی است که حفره ایی در مرکزیت میز وجود داشته باشد؛ در این صورت، پایه سایبان در داخل حفره قرار گرفته و مزاحمتی برای افراد بوجود نمی آورد.
  • سایبان چتری پایه کنار: در این نوع سایبان، پایه در کنار سازه و چتر قرار دارد و مزاحمتی برای عبور و مرور افراد به وجود نمی آورد.

لازم به ذکر است، سایبان های چتری متین هوشمند در دو مدل پرتابل و ثابت عرضه می شوند. در مدل پرتابل، در زیر صفحه پلیت سایبان، چرخی تعبیه شده که به راحتی می توان سازه را به هر جای از باغ و ویلا منتقل کرد؛ اما در طرف مقابل، سایبان های ثابت، با پیچ و مهره به زمین متصل می شوند.

پیشنهاد می شود، در صورتی که قصد دارید از این سازه در قسمت های مختلف باغ و ویلا استفاده کنید، از سایبان های پرتابل که حمل و نقل بسیار آسانی دارند، استفاده کنید؛ اگر مکان معینی برای این آفتابگیر انتخاب نمودید، از سایبان های ثابت استفاده کنید.

سایبان باغی متحرک و برقی

این نوع سایبان، نسل جدیدی از سایبان های جمع شونده است که توسط ریموت کنترل از راه دور، باز و بسته شده و از اجزایی مثل موتور توبلار، چتر و غیره تشکیل شده است. سایبان های باغی متحرک متین هوشمند، در ابعاد ۴ در ۴ و ۴ در ۵ متر با پارچه باکیفیت و مرغوب برزنت PVC و کتان عرضه می شود. با توجه به ویژگی ها و مزایای سایبان های برقی، امروزه این سازه بسیار مورد توجه رستوران ها، مغازه داران و کافه ها قرار گرفته است. جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص این سازه، به صفحه مراجعه کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا