حوادث

آتش‌سوزی یک کارگاه تولید کارتن در جاده خاوران 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع آتش سوزی در یک کارگاه تولید کارتن خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران و در خصوص جزئیات این حادثه گفت: ساعت 16:21 امروز یکشنبه 30 خردادماه آتش سوزی در یک کارگاه تولیدی واقع در جاده خاوران، محله عباس آباد الاقبند به نظام 125 تهران گزارش شد. آتش نشانی و خدمات ایمنی: چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه تعدادی مخزن آب و بالابر هیدرولیک به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: چندین کارگاه، کارخانه و تولیدات ریز و درشت در کنار یکدیگر در محل حادثه مستقر بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: در داخل یکی از این سوله ها که مساحتی حدود 500 متر مربع و مسقف دارد مقدار زیادی کاغذ و کاغذ باطله وجود داشت که به نظر می رسد کارتن و کارتن تولید کرده است. مقوا از این کاغذها.” منطقه آتش گرفت و آتش به مقدار زیادی از این کاغذی که در حیاط گذاشته بود پخش شد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اطفای حریق برای اطفای حریق گفت: آتش نشانان از چند طریق عملیات خود را برای اطفای حریق آغاز کردند و در اولین گام تلاش کردند آتش را به کارگاه های همجوار سرایت نکنند. در همین راستا فرآیند تخلیه گرانول های کاغذ با استفاده از لودر و جلوگیری از سرایت آتش به نقاط همجوار آغاز شد.

مالکی با بیان اینکه آتش در حال حاضر تحت کنترل است و خطر سرایت آن به اطراف وجود ندارد، گفت: پس از ایمن سازی کامل محل به کارشناسان تحویل داده می شود و اقدامات لازم برای بررسی علت وقوع آتش سوزی انجام می شود. تصادف.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران، این حادثه اگرچه گسترده بود اما خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا