فرهنگ و هنر

آغاز بهره‌برداری آزمایشی از سامانه «چارچوب»

سیستم آموزشی “The Frame” که بر اساس جلد اول مجموعه “The Frame” طراحی شده است ، در دسترس دانشجویان فارسی زبان در داخل و خارج از کشور است.

به گزارش دیباروز ، به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی ، ردا مراد صحرایی ، معاون آموزشی و پژوهشی بنیاد سعدی ضمن اعلام این خبر گفت: محتوای این سیستم بر اساس جلد اول “چارچوب است. ” گروهی که توسط بنیاد سعدی منتشر شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 100 فیلم آموزشی پنج دقیقه ای در این سیستم وجود دارد ، گفت: این سیستم به گونه ای طراحی شده است که زبان آموزان می توانند بدون داشتن کتاب یا شرکت در کلاس “قاب” ، به طور همزمان و همزمان بپردازند.

معاون بنیاد آموزش و تحقیقات سعدی با اشاره به اینکه زبان آموزان از حمایت علمی معلمان و متخصصان این حوزه بهره مند می شوند ، گفت: “این چارچوب در واقع یک دوره آموزشی کامل است که زبان آموزان می توانند در هر ترم ثبت نام کنند. و تقریباً 35 ساعت یادگیری آموزش.

صحرایی درباره ضرورت های راه اندازی این سیستم توضیح داد: بسیاری از مخاطبان ما در خارج از کشور که از نمایندگان موسسه و مراکز آموزشی ما فاصله زیادی دارند و می خواهند زبان فارسی را بیاموزند ، همیشه یک معلم و یک کتاب به این طریق با خود خواهند داشت.

وی ادامه داد: “استفاده از این سیستم از طریق اینترنت انجام می شود و زبان آموزان می توانند از دو طریق در این دوره شرکت کنند.” در روش اول ، فراگیران می توانند به طور مستقل ثبت نام کنند ، در این صورت کارشناسان بنیاد از آنها حمایت می کنند ، به س questionsالات آنها پاسخ می دهند و یادداشت های اصلاحی را برای تمرین های تولیدی خود ارائه می دهند. کلاسهای همزمان نیز برای آنها برگزار می شود.

معاون وزیر آموزش و تحقیقات بنیاد سعدی افزود: روش دوم ، زبان آموزان ، توسط معلمان خود اعضای این سیستم هستند. مربیان در هر کجای دنیا می توانند به سیستم وارد شوند و فرم درخواست عضویت در سیستم را تکمیل کنند و پس از تأیید کارشناس خبره ، به صفحه مدیریت آنها در سیستم دسترسی پیدا کرده و به زبان آموزان بپیوندند تا از محتوای این سیستم بهره مند شوند. به این ترتیب زبان آموزان توسط معلم خود حمایت می شوند.

معاون وزیر آموزش و تحقیقات بنیاد آل سعدی با بیان اینکه یکی از اهداف این سامانه دسترسی به آن از طریق تلفن های همراه است ، گفت: زبان آموزان می توانند از طریق تلفن های همراه خود به این سیستم دسترسی پیدا کنند. این دوره اصولاً یک دوره کامل به دلیل تمرین ، بازخورد اصلاحی استاد و تشکیل کلاسهای رفع اشکال است.

وی با اشاره به اینکه محتوای آموزشی این سیستم از ابتدای سطح مقدماتی تا پایان سطح متوسط ​​را پوشش می دهد ، توضیح داد: آزمون جایگذاری برای ورود به این سیستم شناسایی زبان آموزان مبتدی و پس از گذراندن سطح مبتدی یادگیری زبان فارسی است. زبان از طریق این سیستم ادامه می یابد. اگر زبان آموز در سطح مقدماتی یا بالاتر باشد ، می تواند در این دوره شرکت کند.

وی در پایان سخنان خود گفت ، “این چارچوب از ابتدای مرحله مقدماتی در مرحله آزمایش است.” معلمانی که می خواهند در این مرحله به ما بپیوندند می توانند درخواست های خود را به آدرس amoozesh@saadifoundation.ir ارسال کنند و زبان آموزان را در این مرحله به صورت رایگان ثبت نام کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا