استان ها

آغاز بهره برداری از  ۲۰۹ پروژه بزرگ برق رسانی طی هفته دولت در اصفهان

به گزارش دیباروز از اصفهان ، حمیدرضا بربران اظهار داشت: ایجاد ظرفیت برای شعب جدید در شهرها و روستاهای استانهای کوهبایه ، هرند ، ورزنه و جرجوه ، تبدیل شبکه های هوایی به زمینی ، کاهش تلفات برق ، به حداقل رساندن قطعی برق در هفته دولت. عملیاتی و عملیاتی

وی افزود: “در حال حاضر 586 نقطه شبکه مجهز به تجهیزات اتوماسیون و نزدیک به 30 هزار شعبه مجهز به دستگاه های اندازه گیری زغال سنگ هستند که کلیه رفتارهای فنی شبکه را رصد و مدیریت می کنند.”

وی افزود: فرآیند تنظیم بار ، متعادل سازی بار شبکه های شرکت بر اساس نرم افزارهای سازگار با GIS 90 درصد خودکار است و تنها 10 درصد بستگی به عملیات میدانی دارد.

بربران با اشاره به احداث 178 کیلومتر از شبکه جدید و نصب و تجهیز 255 پست هوایی و زمینی تأکید کرد: ظرفیت سازی برای انشعابات برق در سال آینده و تثبیت شبکه در اوج تابستان از اهداف است. پروژه های ذکر شده

وی به مهمترین پروژه های عملیاتی در هفته دولت اشاره کرد و گفت: 18 کیلومتر برای بهبود شبکه کم فشار (تبدیل شبکه مسی به کابل خود پشتیبانی) – خیابانهای جهاد – کاشانی شمالی – شمس آبادی – سروش – صمدیه برای کاهش قطعی برق حذف حریم خصوصی و تعادل بار را فعال کرده است ، 5 کیلومتر بهبود ساختار شبکه در خیابان آپادانا 2 ، کوچه باغ توت (فازهای 1 و 2) ، 3 کیلومتر ساختمان روشنایی خیابان ، 5 کیلومتر شبکه روشنایی خیابان با پایه فلزی در کنار هیچ تقاطعی سطح کارخانه قند شهید سردار سلیمانی نمونه پروژه هایی است که اجرا شده است و در مجموع نزدیک به 200 کیلومتر احداث شبکه های روشنایی ، تجهیزات پستی ، ترانسفورماتور ، بهبود شبکه های فرسوده ، کابل های فشار متوسط ​​و ضعیف روی زمین و هوا ، حریم خصوصی شبکه و …… این روزها مورد سوء استفاده قرار می گیرد.

وی گفت: “کاهش قطعی برق به دلیل گسل های گذرا و دائمی در شبکه های توزیع ، کاهش خطر آتش سوزی در مناطق جنگلی و جلوگیری از تخریب محیط زیست از مزایای کابل های خود پایدار است ، یعنی توجه به گسترش کیفیت و مدیریت محیط زیست سبز خطرات ناشی از چالش های مربوط به حریم خصوصی را کاهش می دهد. خطوط را با استفاده از کابل های خود پشتیبانی کنید.

وی با اشاره به افزایش تعداد مشترکان گفت: 22357 مشترک خانگی ، 1197 مشترک عمومی ، 271 مشترک کشاورزی ، 47 مشترک صنعتی و 7575 مشترک با سایر هزینه ها از هفته گذشته به دولت اضافه شده است یعنی 31447 شعبه. در یک سال جذب شد و تاکنون حدود 95 درصد از خدمات به صورت غیابی به مشترکین ارائه شده است.

این مقام مسئول گفت: “روشنایی خیابان ها یکی دیگر از شاخص های توسعه صنعت برق است و در این راستا ، شرکت توزیع برق استان اصفهان ، به منظور تامین روشنایی مناسب و مطلوب خیابان ، 4،398 لامپ کم بازده با راندمان پایین ساخته است ، 1589 پایگاه و نزدیک به 70 کیلومتر از شبکه. “

وی افزود: “این نورپردازی از دیدگاه های مختلف مهندسی ، اقتصادی و معماری مورد توجه قرار گرفته است و کاهش جرم و ناهنجاری های اجتماعی یکی دیگر از مزایای آن است که باعث می شود عابران پیاده با آرامش خاطر بیشتر در شب سفر کنند.”

وی گفت: به منظور هوشمندسازی شبکه های توزیع برق ، جلب رضایت مردم و تسهیل خدمات بهتر به مشتریان ، از پیشرفته ترین فناوری های جهان مانند تجهیزات اتوماسیون شبکه ، خط تلفن ، سیستم خواندن از راه دور و طرح درک استفاده شده است.

48

دکمه بازگشت به بالا