بین الملل

آغاز موج جدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین دیباروز، رسانه‌های فلسطینی، امروز (چهارشنبه، 10 می)، از آغاز موج جدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و هدف قرار دادن چندین نقطه در آن خبر دادند.

 

به اعلام وبگاه فلسطینی «شهاب»؛ جنگنده‌‌های رژیم صهیونیستی، در دومین روز تجاوز به نوار غزه، چندین شهر را در این منطقه هدف قرار دادند.

 

 

 

بر اساس این گزارش، ابتدا صدای انفجاری در مناطق شرقی خان یونس در جنوب نوار غزه شنیده شد و ارتش صهیونیست ادعا کرد که مقرهای متعلق به جنبش جهاد اسلامی را بمباران کرده است.

لحظاتی پس از انتشار این خبر، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد: ارتش اکنون در حال حمله به راکت اندازهای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نوار غزه است.

 

 

خبرنگار شبکه المیادین نیز از شنیده شدن صدای انفجارهای پیاپی در نوار غزه خبر می‌دهد. 

بنا بر این گزارش، پیش از آغاز دور جدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مقامات صهیونیست از ساکنان شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه خواستند که فورا خود را به پناهگاه‌های ساخته شده برسانند و تا اطلاع ثانوی در آن‌جا بمانند.

رژیم صهیونیستی بامداد روز گذشته (سه‌شنبه، ۹ می)،  دور جدیدی از تجاوز خونین علیه نوار غزه را رقم زد. تجاوزی که ۱۵ شهید و بیش از ۲۰ زخمی برجای گذاشته است.

جهاد شاکر الغنام، خلیل البهتینی و طارق محمد عزالدین سه فرمانده جنبش جهاد اسلامی از جمله شهدای روز گذشته تجاوز تل‌آویو به نوار غزه بودند.

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دکمه بازگشت به بالا