اجتماعی

آغاز واکسیناسیون در ایستگاه های منتخب مترو

رئیس ستاد کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا و مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون شرکت مترو تهران و حومه از واکسیناسیون شهروندان و مسافران در ایستگاه فتح آباد با خودرو و 5 ایستگاه مترو منتخب تهران و حومه آن خبر داد.

به گزارش دیباروز ، عباس نظری با اشاره به بررسی تزریق 300 هزار دوز واکسن کرونا تا 30 اکتبر سال جاری در پایگاههای شهرداری تهران ، گفت: امکان تزریق واکسن در ایستگاه امام خمینی (ره) و محل ماشین ایستگاه پالایشگاه در طول روزها ، آینده در ایستگاه های تهران (صدیقه) ، بیما ، حضرت ولی عصر (سلام الله علیه) و شادمان فراهم می شود.

وی توضیح داد: ایستگاه های منتخب با توجه به موقعیت جغرافیایی ، سرعت ورود و حجم تردد مسافران انتخاب شدند.

نظری با بیان اینکه در صورت لزوم ، شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه آمادگی افزایش تعداد ایستگاه ها را دارد ، افزود: در حال حاضر شهروندان و مسافران واکسینه شده اند.
مدیر اجرایی پروژه واکسیناسیون در شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: شرایط لازم برای واکسیناسیون با خودرو در محدوده ایستگاه پالایشگاه فراهم شده است.

نظری گفت: از ماه آگوست ، ما واکسیناسیون کارکنان شرکت مترو تهران و حومه را در مرکز واکسیناسیون تالار ولایت آغاز کردیم و با توجه به فضای مناسب که داشتیم ، به همراه کارکنان واکسیناسیون سایر همکاران در حوزه حمل و نقل و عامل ترافیک شهرداری تهران. ”؛ از جمله آنها ، رانندگان تاکسی ، معاینه فنی ، شرکت راه آهن کلانشهر تهران و حومه (مترو) و خانواده های کارکنان این شرکت نیز انجام شد.

به گفته وب سایت شهر ، وی اشاره کرد که این شرکت به منظور کاهش زنجیره بیماری ها و آموزش مسافران زیرزمینی در طول مبارزه با کرونا ، علاوه بر ایجاد کیوسک برای فروش ماسک و عقیم سازی روزانه قطارها و همچنین به سرعت. طرح آزمایش و کرونا رایگان در ایستگاه های منتخب اجرا شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا