حوادث

آمادگی ناجا برای برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری/ هیچ گونه مشکل امنیتی گزارش نشده است

فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی ناگا برای برگزاری مراسم تحلیف و افتتاح ریاست جمهوری در 12 و 14 آگوست خبر داد.

به گزارش دیباروز ، سردار حسین اشتری در حاشیه دومین نشست سران ، روسا و معاونان ناگا (نشست فصلی ، ویدئو کنفرانس) اظهار داشت: نیروی انتظامی آمادگی کامل را دارد و با استفاده از تمام توان و حضور کامل با استفاده از تمام قابلیت ها و امکانات برای برگزاری حضور خواهد داشت. آی تی. این مراسم مهم است.

وی ادامه داد: “در این راستا ، تمام هماهنگی های لازم برای برگزاری مراسم تحلیف و تحلیف سیزدهمین نخست وزیر” سید ابراهیم رئیسی انجام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: الحمدلله تا کنون هیچ گزارشی از مشکلات امنیتی در این زمینه گزارش نشده است و نیروی انتظامی مانند سالهای گذشته و حضور مثر در همه نقاط آمادگی کامل را دارد مراسم افتتاح و تحلیف سیزدهمین رئیس جمهور را برگزار کنید. ” کار خواهد کرد.

آمادگی موفق برای برقراری نظم و امنیت در ماه محرم

این افسر ارشد پلیس همچنین به مراسم محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) اشاره کرد و گفت: همه امکانات آماده برگزاری همه جشن های محرم با نظم و امنیت کامل است و این نیرو همکاری لازم را با همه هیئت های مذهبی برای برگزاری جشن های باشکوه محرم انجام دهید.

بر اساس گزارش پلیس ، مراسم معارفه و معارفه سیزدهمین رئیس جمهور دولت “سید ابراهیم رئیسی” در روزهای 12 و 14 آگوست برگزار می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا