اجتماعی

احتمال اجرای طرح ترافیک پس‌از شب‌های قدر یا اوایل خرداد

معاون حمل و نقل شهرداری تهران اعلام کرد که پیشنهاد اجرای طرح ترافیک پس از این شب شوم ، امروز در تهران, ترافیک بررسی شده است.

با توجه به یاهو! سیدمناف رسمی توضیح داده شده در این جلسه بعد از ظهر امروز(یکشنبه ۲۱ اردیبهشت) ترافیک در تهران در دفتر شهردار تهران برگزار شد گفت که احتمال اجرای طرح ترافیک پس از این شب شوم و یا آغاز ماه ژوئن. بیشتر وجود دارد: با توجه به اثرات و عوارض جانبی توقف اجرای طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا ساخته شده این پروژه ترافیک تاکید داریم.

وی با بیان این که این پروژه اجرای طرح ترافیک با حضور دکتر زالی فرمانده ستاد برخورد با پوند مصر, تهران, ایران. حناچی شهردار تهران و عضو کمیته عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران و نقاط قوت و ضعف این پروژه مورد بررسی قرار گرفته اند می گویند این پیشنهاد این است که پس از این شب شوم و یا آغاز ماه ژوئن آن را به در نظر گرفته شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه لغو طرح ترافیک و برنامه ریزی, کنترل آلودگی هوا, افزایش ترافیک از خیابان اصلی در مرکز شهر ترافیک سنگین وسایل نقلیه و افزایش تاخیر در ترددها و رای ترافیکهای جدی هوا فضا پارک ها و مرزها و افزایش پارک دوبله و در نتیجه کاهش ظرفیت بخش در گروه.
او گفت که با توجه به اینکه در حال حاضر زمان برای این کار از بخش ساعت ۷, نور, ۱۴ سفارش پس از سفر چیزی در این طرح منوط به دسترسی محدود نخواهد بود که در این بسته پیشنهاد شده است که در مرحله اول است. زمان طرح ترافیک ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۹ بود ۸, نور, ۱۶ کاهش می یابد. در همان زمان از هم اکنون در ۱۴ به بعد نیز خلاص شدن از محدودیت های ترافیک رایگان خواهد بود و همچنین برای ساکنین در محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا نیز تخفیفهایی از حالت عادی در نظر گرفته شده است.

معاون شهردار تهران گفت که به اندازه مثبت و منفی این طرح ظرف دو هفته پس از این دید بررسی خواهد شد و به عمد و اگر شما نیاز به یک تغییر است که این اصلاحات اجرا خواهد شد گفت: البته باید فاصله بین اجتماعی و شرایط پروتکل ستاد ملی مقابله با کمربند در سیستم حمل و نقل عمومی رعایت شود.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا