استان ها

اختلال آنتن دهی تلفن همراه در تابستان نداریم

وی گفت: اگر برای رفع مشکل زیرساخت آنتن دهی سرمایه گذاری نشود، با توجه به بلندمرتبه سازی در استان مازندران که رونق دارد، مشکل آنتن دهی بیشتر می شود.

وی افزود: سرمایه گذاری های انجام شده در سال گذشته در این حوزه به دلیل تردد مسافران نوروزی در مازندران، با مشکل آنتن دهی موبایل مواجه نشدیم.

سرقت کابل ارتباطی مازندران نصف شد

نوروزی افزود: سرقت کابل های مخابراتی در مازندران نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: با استفاده از بسیج مردمی محلات مازندران و تلاش نیروهای امنیتی در تلاش هستیم تا روند سرقت کابل های ارتباطی در مازندران را محدود کنیم که علاوه بر خسارات مالی، خدمات رسانی به شهروندان را نیز مختل می کند. “

وی ادامه داد: سال گذشته 15 میلیارد تومان از کابل های شرکت مخابرات در منطقه مازندران سرقت شد که نسبت به سال قبل 50 درصد کاهش داشته است.

مدیر ارتباطات منطقه مازندران تصریح کرد: کابل های مسروقه در اکثر موارد در کمتر از یک روز تعویض می شود اما در برخی موارد شدت سرقت به حدی است که نیاز به حفاری های جدید دارد که بیش از یک روز طول می کشد.

مخابرات مازندران 280 میلیارد تومان ضرر کرد

در مجموع سال گذشته گروه سرمایه گذاری ها در مخابرات مازندران و درآمد به حدی بود که این شرکت 280 میلیارد تومان ضرر کرد.

وی گفت: در سال گذشته 500 میلیارد تومان درآمد مخابرات مازندران بوده اما هزینه های انجام شده در تمامی شهرهای مازندران 780 میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: در 13 سال گذشته قیمت تلفن ثابت تغییری نکرده است و در صورت ادامه این روند، شرکت مخابرات در پرداخت هزینه های جاری خود با مشکل مواجه خواهد شد.

مدیر ارتباطات منطقه مازندران گفت: در حال حاضر شرکت مخابرات منطقه مازندران 128 میلیارد تومان بابت خطوط ثابت از مردم مطالبه دارد و انتظار می رود شهروندان نسبت به بازپرداخت این بدهی توجه داشته باشند تا روند خدمات رسانی بدون وقفه ادامه یابد.

48

دکمه بازگشت به بالا