استان ها

ارائه ۷ طرح جدید برای توسعه جزایر اقماری کیش

به گزارش کیش نیوز در اینترنت: با حضور نصیر آخوندی ، عضو هیئت مدیره و معاون توسعه اداری ، محمدصدیق سرافراز ، مشاور و رئیس مدیر کل و امیر ترکاشوند ، رئیس بازرسی و پاسخ به شکایات این سازمان ، ایرج شرف زاده به عنوان رئیس جدید جزایر فضایی معرفی شد.

بر اساس این گزارش ، محمدصدیق سرافراز ، مشاور و مدیرکل سازمان منطقه آزاد کیش ، با اشاره به تمرکز رهبر معظم انقلاب در توسعه جزایر ایران در خلیج فارس ، اظهار داشت: این یک دستور کار دارد و جدی است پیگیری اجرای برنامه توسعه جامعه هندوراس.

وی گفت: بازدیدهای مکرر دکتر اهنکران از هندورابی طی دو ماه گذشته وضعیت این جزیره و اهمیت توسعه آن را در برنامه های توسعه سازمان منطقه آزاد کیش نشان می دهد و اعتبارات لازم به زودی اجرا خواهد شد.

محمدصدیق سرافراز با اشاره به اهمیت مدیریت صحیح جزایر ماهواره ای در روند توسعه این جزایر اظهار داشت: سابقه طولانی رئیس جدید مدیریت جزایر وابسته در کیش به همراه ایده های نو و بدیع ، دو مهم است عوامل. که منجر به نتایج ارزشمندی در روند توسعه می شود.

وی همچنین از تلاش های شاهزاده ترکچوند ، دولت سابق جزایر فضایی ، در طول 24 ماه مسئولیت خود تمجید کرد.

ایرج شرف زاده ، که پیش از این رئیس اداره روابط عمومی و پیشکسوتان سازمان منطقه آزاد کیش بود ، در زمینه های روزنامه نگاری و روزنامه نگاری ، عضویت در شورای شهر کیش ، مسئولیت هایی مانند روابط عمومی ، مدیر امور بین الملل و رئیس فعالیت کرده است. بخش هنرهای سازمان منطقه ای کیش ، آزاد کیش و رئیس جمهور ستاد اجرایی تعاونی مسئولیت این سازمان را بر عهده داشتند.

گزارش شده است که جزایر وابسته کیش شامل Farorkuchak ، Farorpuzerg و هندورابی است.

48

دکمه بازگشت به بالا