از نمایش گروه های ورزشی تا اهتزاز پرچم پر افتخار ایران اسلامی

از نمایش گروه های ورزشی تا اهتزاز پرچم پر افتخار ایران اسلامی

در گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، قهرمانان، جانبازان و خبرنگاران ورزشی به همراه ورزشکاران محلات تهران با آرمان های ماندگار امام و امام امت عهد و پیمان بستند. شهدای راه حق.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران جشن پيروزي كبير انقلاب اسلامي با اعلام انزجار از زورگويان دوران همراه بود، در حالي كه امروز در سراسر ايران اسلامي برگزار شد و خود را مطرح كردند.

همچنین سازمان ورزش با برپایی غرفه ای میزبان مردمی بود که با حضور خود شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را احیا کردند و پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به عنوان میثاقی برای ایرانیان و اعلام اقتدار کشورمان به اهتزاز درآوردند. مردم.

در این راستا مسابقات فرهنگی، رزمی، موتورسواری، موتورسواری، اسکی و هنر از جمله برنامه های اجرا شده توسط این مقام ورزشی بود.

ایجاد مشارکت عمومی از طریق ارتقای سلامت

پرویز سروری – نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران – با حضور در غرفه سازمان ورزش، با ابراز خرسندی از برنامه ریزی های انجام شده برای خدمات رسانی به شهروندان تهرانی گفت: یکی از راه های ایجاد مشارکت های مردمی ارتقای سلامت است. و نشاط در جامعه ورزش شهروندی یکی از ابزارهای مهم و مؤثر برای رسیدن به این هدف است.»

ورزش همگانی عامل انسجام ملی است

محمد آخوندی رئیس کمیته برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز روز وحدت ملی است. روزی که مردم با وجود شرایط سخت کرونا به صورت خودجوش در راهپیمایی شرکت کردند و بار دیگر ادای احترام به میهن اسلامی ما بود.

وی همچنین از حمایت شورای اسلامی شهر تهران از ورزش شهروندی و سازمان ورزش به عنوان متولی این امر خبر داد.

مردم مهمترین سرمایه این انقلاب هستند

بهنام ابوالقاسم پور – پیشکسوت فوتبال کشورمان – حضور مردم را نشانه دوراندیشی بالا در دفاع از آرمان های نظام عنوان کرد و گفت: مردم سرمایه های اصلی کشور هستند و این نظام بر اساس اعتماد به آنها استوار است. ” حفظ این سرمایه بزرگترین وظیفه همه ماست.

من به کشورم افتخار می کنم

محمد مومنی پیشکسوت فوتبال کشورمان نیز با بیان اینکه به پرچم سه رنگ کشورم افتخار می کنم، افزود: همه ما مدیون خون شهدایی هستیم که جان خود را برای این انقلاب فدا کردند تا به ما حکمت و حکمت بیاموزند. بینش، بصیرت، درون بینی.”

ورزش های عمومی زیر پرچم ملی رشد می کنند

محمد مشهدیاری پیشکسوت دو و میدانی نیز در این مراسم به رشد و اعتلای ورزش همگانی زیر پرچم سه رنگ و سربلندی جمهوری اسلامی پرداخت و افزود: این ملت در همه جا زیر پرچم سه رنگ ایران اسلامی و خودنمایی می کند کارهای بزرگی انجام می دهد. جلال و غیرت مردم به جهانیان.

وی ابراز امیدواری کرد: ورزش شهروندی با اقدامات سازنده سازمان ورزش در راستای حفظ سلامت عمومی مردم و گسترش نشاط و شادابی در بین خانواده ها نهادینه شود.

حضور مردم دشمن را در هم می شکست

حسین اوجاقی، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از قهرمانان ورزش های رزمی کشورمان حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نابودی دشمن و اتحاد عنوان کرد و افزود: آنها به صورت خودجوش در راهپیمایی شرکت کردند و تبدیل به یک راهپیمایی شدند. مایه مباهات این نظام مقدس است.

به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، وی با تاکید بر اینکه ورزش همگانی راهی روشن در خدمت انسجام ملی است، گفت: امروز در عرصه ورزش همگانی تمام تلاش خود را برای سلامتی انجام می دهیم. و بهروزی این مردم شریف.«بیایید سهم خود را در این نظام و این انقلاب انجام دهیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا