استان ها

استقلال می‌تواند قهرمانی را تکرار کند/ قلعه‌نویی بهترین انتخاب برای سرمربیگری تیم ملی بود

۳ تیم شانس قهرمانی دارند

پیشکسوت تیم استقلال گفت: استقلال اگر با تمرکز بیشتری پیش رود مطمئناً می‌تواند قهرمانی را تکرار کند. 

ستار همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد برتری استقلال در خانه فولاد خوزستان و صعود به رتبه دوم جدول رده‌بندی گفت: ۳ امتیاز بسیار حساسی بود که استقلال واقعاً به آن نیاز داشت تا در جدول به رتبه بالاتر برود و هم در کورس قهرمانی باقی بماند که فاصله‌اش با سپاهان در صدر جدول بیشتر از ۳ امتیاز نشود. حساس‌ترین برد برای استقلال بعد از پیروزی برابر گل‌گهر سیرجان به دست آمد چون ماندن در کورس با توجه به برتری سپاهان الزامی بود. حالا استقلال با آرامش بیشتری نسبت به گذشته بازی‌های خود را پیش خواهد برد و با جدیت بیشتری در تعقیب سپاهان باقی می‌ماند تا بتواند به صدر جدول برسد.

**منصوریان فقط می‌توانست کار انگیزشی انجام دهد

وی ادامه داد: فولاد با تغییر سرمربی نتوانست به نتیجه خود برسد. قاعدتاً در این فرصت کوتاهی که علیرضا منصوریان سرمربی فولاد بود نباید از او انتظار می‌رفت که بتواند تأثیر زیادی روی تیمش داشته باشد. منصوریان جز کار انگیزشی و روحی روانی نمی‌توانست کار دیگری را انجام دهد اما این باخت از ارزش‌های فولاد کم نمی‌کند. استقلال ولی توانسته به هارمونی خوبی برسد و در تمام نقاط زمین بازیکنانی که در ترکیب قرار می‌گیرد جای خود را پیدا کرده‌اند و بر وظایف خود مسلط شده‌اند. عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا و جعفر سلمانی در خط دفاعی خوب بازی می‌کنند. روزبه چشمی، سعید مهری و آرش رضاوند خیلی خوب یکدیگر را در میانه زمین پیدا و در کارهای تدافعی و هجومی شرکت می‌کنند. محمد محبی، امیرارسلان مطهری و مهدی قائدی هم در خط حمله خطرناک و مثمرثمر ظاهر می‌شوند.

**ساپینتو هیجانات بالای خود را کنترل کند

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: در مجموع ریکاردو ساپینتو توانسته انگیزه تیم را بالا ببرد و میل به پیروزی در تیم بسیار زیاد است. در بازی قبلی با گل‌گهر دیدیم که تا وقت‌های اضافه برای رسیدن به پیروزی تلاش شد و در انتها استقلال برنده زمین بود. انسجام خوبی در تیم شکل گرفته و اگر ساپینتو بتواند هیجانات بالای خود را کنترل کند و با آرامش بیشتری پیش رود موفقیت‌های بیشتری را به دست می‌آورد. هر سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس شانس قهرمانی دارند و زود است که تیمی را اصلی‌ترین مدعی اصلی دانست. این ۳ تیم خود را از دیگر تیم‌ها جدا کرده‌اند و گل‌گهر با توجه به شرایطی که پیش آمد و امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شد بختی برای قهرمانی ندارد. استقلال اگر با تمرکز بیشتری پیش رود مطمئناً می‌تواند قهرمانی را تکرار کند. 

**قلعه‌نویی کارش را بلد است

همدانی در مورد انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی استقلال اظهار داشت: ضمن تبریک به آقای قلعه‌نویی، اگر مشکلات مدیریتی و سوءمدیریتی که در فوتبال ملی ما اتفاق افتاده رخ نمی داد و همانند برخی کشورها که سرمربی تغییر دادند یا دیگر کشورها که سرمربی خود را انتخاب کردند دچار فوت وقت نمی‌شدیم قطعاً به سود سرمربی تیم ملی بود. تا زمانی که برنامه محور عمل نکنیم مشکلات سوءمدیریت در فوتبال ما باقی می‌ماند. قلعه‌نویی بهترین انتخاب از میان گزینه‌های مطرح شده بود، کاریزمای لازم را برای مربیگری دارد و تجربه وافری در این سال‌ها به دست آورده است. قلعه‌نویی کارش را بلد است اما زمان را از دست دادیم و حالا که به گزینه ایرانی اعتماد شده از وی حمایت کافی همانند سرمربیان خارجی شود. امیدوارم قلعه‌نویی با درایت و تدبیری که دارد تیم ملی را به سمت کسب نتایج درخشان پیش ببرد تا به دنبال آن د مردم شاد شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا