حوادث

اظهارات صریح پزشک بیمارستان مسیح درباره ملک‌زاده

اخبار آفتاب:

دکتر محمدرضا هاشمیان گفت: من از انتقاد آقای مالک زاده درمورد استعفا با داروهای کرونا که دادستان است ، انتقاد کردم. در جلساتی که من در آنها عضو کمیته علمی ستاد ملی کرونا بودم ، وی فقط نظر داشت و دولت کرونا در کشور در اختیار او بود. وزیر در این موارد ثانویه منصفانه شرکت نکرد. دکتر مالک زاده بارها و بارها اشاره کرد که واکسن هیچ تاثیری ندارد ، تأثیر آن کم است ، افزایش واکسن تا 50٪ بی اثر است و مردم دلسرد شده و یا درمورد دما و تأثیر آن در کنترل تاجی صحبت کردند که در مورد آن صحبت شد و همه مردم به سمت جنوب رفتند. آنها ازدواج می کردند ، همه نظر آنها بود!

و او ادامه داد ، “من اعتراف می كنم كه فاویپیراویر م workingثر نیست.” داروی سوداک بدون درج در پروتکل وزارت بهداشت ، بدون اینکه این دارو در کد تحقیق و بررسی روی حیوانات باشد ، به رگهای خونی چرخه دارویی در کشور وارد شد. او این کار را با مردم انجام داد و دارو را با مردم آزمایش کرد. من نمی دانم چرا دکتر ملک زاده با اعتبار صحبت می کند؟ پروژه کرونا مسئول کلیه مسائل تحقیقاتی و همه نظرات در مورد پزشکی بود. در واقع ، آنها هیچ مسئولیتی در قبال افراد پرسنل درمان ندارند. تصمیم گیری خودسرانه از مردم بدون اینکه در این زمینه از همان آغاز. از همان ابتدا ، تمام شغل های آنها درمورد مواد مخدر بود.

الهاشمی گفت: چرا ما از دست دادن این همه و 500-400 مردم هر روز می میرند؟ او باید بودجه دقیق پرداخت شده برای کار تحقیقاتی خود را اعلام کند. آیا باید توضیح دهد که چرا سیستم ایمنی گله را برای ایران طراحی کرده است؟ چرا به ایمنی گله پاسخ نمی دهید؟ چرا او نمی گوید که مطالعه Ramid Siver هیچ ارتباطی با من ندارد و مربوط به متخصص ICU است که من مطالعه WHO را تحویل گرفتم؟ چرا او نمی گوید وقتی این مطالعه در ایران انجام شد و گفته شد كه كلروكین هیچ تاثیری در شریان درمانی عروق كرونر ندارد ، آن را دوباره برای افراد تجویز كرد؟ چرا در مقاله ای که در سازمان بهداشت جهانی منتشر شده ذکر نشده است که وی تحصیلات خود را بدون مراجعه به بیمار یا تخصص در آنها انجام داده است؟ آیا وزارت بهداشت 12 سال در دست او بوده است و آیا او تمام مناصب اصلی را پر کرده است ، سپس وزیر است؟ چرا قبلاً به این موارد اشاره نشده بود؟ چرا اولین شیوع کرونا ذکر نشده است؟ به یاد دارید که اکنون که افراد زیادی جان خود را از دست داده اند؟ به عنوان یک مقام ملی ، حق شما برای اداره یک شرکت دارویی ، کار شما و کار با داروها برای همه افراد عادی چیست؟ شما پزشک دستگاه گوارش هستید ، رابطه شما با کرونا چیست؟ در مورد کرونا کجا تحصیل کردید؟ کجا در مورد یک بیمار بحرانی مطالعه کردید؟ چه کار مفیدی غیر از سرکوب ICU کشور و بیماران سخت منتخب انجام داده اید؟

این متخصص در بخش مراقبت های ویژه گفت: این دارو برای هپاتیت C در نظر گرفته شده و داروی بسیار م effectiveثری در این بیماری است اما برای درمان بیماری عروق ویروس کرونا در ایران و بر روی بیماران ایرانی بدون گذراندن آزمایش حیوانات بر روی کرونا آزمایش شده است. . از آنجا که ارتباط نزدیک با ایالات متحده دارد مقاله ای را به نفع این دارو منتشر می کند. بیمار ایرانی است و نویسندگان از سراسر جهان هستند و او در حال آزمایش بر روی مردم ایران است و تأثیر خوب او در برخی شرایط نشان می دهد. این یک داروی ضد ویروسی خوراکی است ، اما در واقع انگلیس اکنون مطالعات حیوانات را برای کار بر روی آن آغاز کرده است. اما در اینجا ، بدون مطالعات حیوانی روی این دارو ، او این مطالعات را در مرکز هضم دانشگاه تهران انجام می دهد. باید در خط جستجو انجام شود اما در خط پردازش استفاده شود. من می خواهم توجه بیشتری به دکتر جانبایی جلب کنم ، این داروها چگونه وارد خط درمان شدند؟ چرا دکتر ژان بابایی ، معاون درمان ، از تجویز این داروی که در حال انجام تحقیقات است و برای بیماران ویروس کرونا قلب استفاده نمی شود ، جلوگیری کرد؟ دکتر.. یان بابایی و دکتر مالک زاده هر کاری می خواستند با مردم انجام می دادند. درست است؟ این یک سقف و دو هوا است.

هاشمیان دلیل استعفای ملاك زاده را شب قبل از شروع محدودیت های جدید تاج گذاری توضیح داد: “آنها از ابتدا مخالف قرنطینه بودند. آنها به ایمنی گله ایمان داشتند. وی قرنطینه را قبول نمی کند و می گوید همه باید بیمار شوند و برخی می میرند و این مهم نیست ، اما در نهایت زنده ماندن ایمن خواهد بود. آنها گفتند که واکسن ها 50٪ موثرتر نیستند ، اما اکنون می بینیم که واکسن ها در جهان 95٪ موثر هستند. آنها ایمنی گله ها را بیش از واکسن ها. هیچ کس قرنطینه را نمی پذیرد. این قطعاً یکی از دلایل آن است. وزیر بهداشت ، دکتر مالک زاده ، چندین سال است که زندگی می کند. او از دوران دکتر فاضل در وزارت کار می کند و هنوز هم هست. کل ساختار وزارت بهداشت در دست دکتر مالک زاده است. همان روز است. چیدمان کامل وزارت بهداشت در دست وی است و تمام تفکرات وزارت بهداشت در دست دکتر مالک زاده است. همان روز است. با استعفای وی ، هیچ تغییری در تفکر وزارتخانه ایجاد نخواهد شد زیرا تفکر دکتر مالک زاده هنوز در وزارت بهداشت وجود دارد. ساختار وزارت بهداشت توسط دکتر مالک زاده طراحی شده است. شخصی آن را اضافه کرد باهوش. تمام بودجه های تحقیقاتی ایالت در دست آنها بود. او و تیمش بیشتر مقالات در کشور را نوشته اند و همیشه یک میلیارد بودجه در دست آنها بوده است. به همین دلیل این سیستم در دست دکتر مالک زاده یک سیستم عالی است.

در پایان ، او گفت: “ما می خواستیم چندین بار با او بحث کنیم که او بقیه را کسی نمی داند که می خواهد صحبت کند.” همیشه کوکی و به پایین نگاه می کنم. گروه دیگری اجازه رشد ندارند. من می دانم که این بیشتر به دلیل طرح ایمنی گله است که اتفاق می افتد و مرگ و میرهای فزاینده ای در کشور که پیرمردها و پیرمردها را به همراه آورده است. این از حوصله این بحث خارج است. من احساس می کنم این است به علت سهل انگاری دکتر Malikzadeh در ICU است. این دشمن اصلی از متخصص مراقبت های ویژه در کشور است. متخصصان در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مجاز نیست.

دکمه بازگشت به بالا