حوادث

اعتراف اعضای باند سارقان کابل های فشار قوی به ۱۲۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی غرب تهران از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان کابل های فشار قوی با بیش از ۱۲۰ اعتراف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، سردار کیوان ظاهری گفت: در پی سرقت کابل های فشار قوی برق در شهرهای صنعتی بیت المقدس که مراکز تولیدی و کارخانجات را با مشکلات زیادی مواجه کرده بود، شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت در دستور کار قرار گرفت. دستور کار پلیس افسران

وی افزود: با بررسی ها و شواهد به دست آمده از دوربین های مداربسته مشخص شد سرقت های عمده توسط 4 نفر با خودروهای سواری مختلف و شگرد نیمه شب با هماهنگی مقام قضایی انجام شده است که با شناسایی عوامل مخفیگاه متهمان و دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب تهران با اشاره به اقدامات پلیسی که منجر به شناسایی سرکرده این باند شد، گفت: متهم پس از شناسایی توسط پلیس به یکی از استان های شمالی کشور متواری شده بود که با اعزام اکیپی به یکی از استان های شمالی کشور. افسران پلیس. با هماهنگی ماموران انتظامی آن منطقه و در دو عملیات ناگهانی 4 نفر از اعضای این باند در یک خانه ویلایی دستگیر و به شهر بیت المقدس منتقل شدند.

به گزارش پلیس، ظاهری خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش تجهیزات سرقتی را 50 میلیارد ریال برآورد کردند و تلاش برای دستگیری مالخرها در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا