ورزشی

اعزام تیم فوتبال ۷ نفره به مسابقات جهانی اسپانیا

به گزارش شفاف ، امین الله مانی گفت: با تایید فدراسیون جانبازان و معلولین ، تیم فوتبال هفت نفره آمادگی خود را برای حضور فدراسیون جهانی در جام جهانی اسپانیا که سال آینده برگزار می شود اعلام کرد و از تاریخ اکتبر. 14 برای شرکت در این مسابقات ، اولین اردوی آماده سازی ما با 27 بازیکن در زمین شماره یک چمن در مجموعه ورزشی شیرودی آغاز می شود.

وی گفت: تیم فوتبال هفت ساله چهار سال است که در هیچ تورنمنت محلی یا بین المللی شرکت نکرده است و بازیکنان از نظر بدنی و فنی بسیار عقب هستند. ما در تلاش هستیم تا با برگزاری مسابقات به اوج آمادگی بازیکنان برسیم. 6 مرحله اردو تا پایان سال. “

مربی تیم ملی فوتبال هفت نفره خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم تیم خوبی به اسپانیا اعزام کنیم ، بازیکنان در هر مرحله از اردو از نظر فنی و کلاسیک مورد بررسی قرار می گیرند ، به طوری که 14 بازیکن برای مسابقات انتخاب می شوند. جام جهانی اسپانیا “

وی در پاسخ به این س whetherال که آیا آمادگی خارجی برای تیم فوتبال هفت بازیکن نیز پیش بینی می شود یا خیر؟ وی گفت: از آنجا که ما تحت فشار مالی هستیم ، امکان برپایی اردوهای مشترک در خارج از کشور وجود ندارد و ما تنها باید بازیکنان را برای جام جهانی اسپانیا با اتکا فقط به اردوهای محلی آماده کنیم.

در پایان ، خدا مانه در پاسخ به سوالی که تا چه حد امیدوار است بتواند در جام جهانی قهرمان شود ، گفت: “16 تیم در جام جهانی فوتبال با هفت بازیکن حضور دارند ، ما سعی می کنیم جزو 3 تیم برتر باشیم با وجود مشکلاتی که ما داریم اما تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام خواهیم داد.

دکمه بازگشت به بالا