حوادث

اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نماز عیدفطر در تهران

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ مقدمات ترافیکی نماز عید سعید فطر در تهران را تشریح کرد.

به گزارش دیباروز، سردار محمدحسین حمیدی در این خصوص گفت: نماز عید سعید فطر امسال در دانشگاه تهران اقامه می شود و به محض اعلام ستاد برای رویت ماه شوال و عید سعید فطر، تمهیدات ترافیکی ویژه ای در نظر گرفته شده است. نمازگزاران ساده و تسهیل خواهند شد. مقدمات برگزاری این نماز در سایر نقاط پایتخت نیز فراهم شده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس تیم های پلیس راهور تهران از شب قبل از اعلام ماه شوال و اعلام عید سعید فطر، از شب و صبح عید سعید فطر در خیابان ها و مناطق اطراف دانشگاه تهران حضور دارند. -فطر. ترددهای ویژه ای برای سهولت و سهولت تردد نمازگزاران اجرا می شود.

حمیدی درباره معابر دارای محدودیت و ممنوعیت عبور و مرور نماز عید سعید قربان گفت: در خیابان های بورسینا از تقاطع بیت المقدس به سمت غرب، خیابان کشاورز از چهارراه 16 آذر به سمت جنوب، خیابان بزرگمهر از چهارراه فیصل تا جنوب، خیابان بزرگمهر از جنوب. خیابان وصال از غرب، خیابان بزرگمهر از چهارراه فلسطین به سمت غرب، خیابان نادری از تقاطع طالقانی به سمت جنوب، خیابان وصال از تقاطع طالقانی به سمت جنوب، خیابان سربرست از تقاطع طالقانی به سمت جنوب، خیابان نادری از سمت جنوب. تقاطع طالقانی به سمت جنوب، تقاطع خیابان کشاورز در جنوب، خیابان طوس از تقاطع خیابان کشاورز برای جلوگیری از حرکت خودروها در جهت اشتباه خیابان طالقانی از میدان فلسطین به سمت غرب، خیابان قدس از تقاطع انقلاب در شمال، خیابان فلسطین از تقاطع انقلاب در جنوب، خیابان نظری از تقاطع ابوریحان به سمت غرب، خیابان نظری از تقاطع دانشگاه به سمت شمال، خیابان نظری از تقاطع فخر رازی در شمال، خیابان نظری از تقاطع فلسطین به سمت شمال، غرب. و خیابان نظری از چهارراه ورواردن 12 شمالی جهت جلوگیری از حرکت در مسیر اشتباه خودروها.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص محدودیت های اعمال شده برای توقف برای اقامه نماز عید سعید فطر گفت: در امتداد خیابان شانزدهم آذر از تقاطع خیابان کشاورز تا خیابان انگلستان، خیابان قدس از تقاطع خیابان کشاورز. به خیابان انقلاب، خیابان فیصل. از چهارراه طالقانی به سمت انقلاب (ضلع غربی و شرقی)، خیابان طالقانی، بین چهارراه وصال تا چهارراه قدس، بزرگمهر، آذین، شفیعی، بهنام، وردنش و شهید، تقاطع فیصل با چهارراه قدس و خیابان منیری جاوید، 13 فروردین، فخر. الرازی، دانشگاه ابوریحان، در تقاطع تلاقی نظری با تقاطع انقلاب نیز با محدودیت های توقف مواجه می شود.

حمیدی درباره پارکینگ خودرو و موتورسیکلت نیز گفت: نمازگزاران می توانند از پارکینگ دانشگاه، ضلع جنوبی بلوار کشاورز، خیابان فیصل، خیابان حجاب، میدان فلسطین، خیابان طالقانی، خیابان ایتالیا، خیابان نادری و پارکینگ جلالیه برای پارک موتور استفاده کنند. . باید از خیابان منیری جاوید بین خیابان النداری و ژاندارمری استفاده شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا