استان ها

افتتاح پارکینگ طبقاتی پرستار مشهد

دیباروز / خراسان رضوی معاون عمرانی ، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پروژه پارکینگ های طبقاتی و مکانیکی پرستاران به مساحت 1000 متر مربع ، زیربنای 10 هزار متر مربع ، 230 پارکینگ و 50 وام . یک میلیارد تومان اجرا شده است.

امروز ، در مراسم استفاده از پارکینگ طبقاتی پرستار در مشهد که در خیابان برسار واقع شده است ، خلیل الله کاظمی گفت که پروژه پارکینگ مکانیکی چند طبقه پرستار توسط شهرداری در سال 1994 آغاز و دریافت شده است. یک سال و نیم برای به دست آوردن.

وی افزود: “در سال 1997 ، فقط این پروژه حفاری شد.” در پایان همان سال اعتبار پروژه معرفی شد و امروز با مساحت 1000 متر مربع ، زیربنای 10،000 متر مربع ، 230 جای پارک و با اعتبار 50 میلیارد تومان ، این یک مکانیک است. پارکینگ طبقاتی کار می کند. در حال حاضر به دلیل حجم بالای ترافیک در این منطقه ، از عموم مردم می خواهیم که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

کاظمی تأکید کرد: در مشهد 14 پارکینگ مکانیکی داشتیم که قرار بود حراج شوند و اگر در آن زمان به حراج گذاشته می شدند ، فقط تجهیزات پارکینگ چند طبقه با مبلغ اندک خریداری می شد. با این حال ، با کمک شرکتهای برجسته و دانش بنیان ، اولین پارکینگ مکانیک را در پارک ملی افتتاح کردیم.

وی ادامه داد: چهار پارکینگ دیگر در خیابان های پیام ، ارشاد ، امام رضا (سلام الله علیه) و آزادشهر برای پردازش در دست پیمانکار است و پروژه پارک اتوماتیک در آزادشهر تا 20 مرداد به بهره برداری می رسد.

در ادامه مراسم محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد اظهار داشت: ترافیک در احمدآباد و خیابان برستار نه تنها مشکل ساکنان این منطقه نیست بلکه باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان و حتی زائران می شود.

وی افزود: “بسیاری از گردشگران و زائران از این شهر برای معالجه به این منطقه می آیند.” اجرای این پروژه از نظر بین المللی نیز مهم است و موقعیت مشهد را نشان می دهد.

فرماندار مشهد تاکید کرد: همکاری خوبی در این دوره بین مدیریت شهری و شورای شهر شکل گرفت که منجر به انتقال تنها سه تصمیم از مجموع مصوبات شورای اسلامی شهر مشهد به شورای اجرا شد که بیانگر همکاری و هماهنگی مدیریت شهری و سابقه چشمگیری دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا