استان ها

افتتاح چهارمین مرکز ۲۴ ساعته واکسیناسیون در شیراز

دیباروز / فارس طی مراسمی با حضور مقامات نظامی و کشوری ، فرماندهی عالی ارتش ارتش چهارمین مرکز واکسیناسیون 24 ساعته (24 ساعته) را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در شیراز راه اندازی کرد.

شنبه 27 شهریور ، چهارمین مدرسه شبانه روزی واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در شیراز به نام شهید “نصر فرد” ، با حضور رهبر و سایر مقامات جمهوری اسلامی ایران در استانهای فارس ، کوجیلویه ، بویراحمد و مسئولان از راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همسر شهید “نصر فرد”.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به یاد شهدای سال دفاع مقدس و شهدای مدافع سلامت افتتاح چهارمین مرکز واکسیناسیون یکپارچه علیه ویروس کرونا در شیراز را امیدی امیدوارکننده در ارتقای سلامت در جامعه. همچنین شهید “نصر فرد” را مزین کرد.

مهرزاد لطفی با اشاره به همکاری های مثبت بین فرقه ای در فارس ، حمایت از امام جمعه شیراز ، استاندار فارس ، نیروهای نظامی و انتظامی ، بسیج و سپاه پاسداران ایران و سایر سازمان های دولتی و غیردولتی ، گفت: با مجموعه بهداشت ، ارتش و نیروهای انتظامی کار می کند.

وی با قدردانی از همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران با مجموعه سلامت در بحران های مختلف ، اوج همکاری این گروه را در روزهای حساس شیوع ویروس کرونا دانست و گفت: ضدعفونی بیمارستان ها و مراکز درمانی و ایجاد پشتیبانی. بیمارستانها ، از جمله همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران در این ماهها ، که برای مجموعه بهداشتی دلگرم کننده بود.

این مقام مسئول گفت: “در بحران کروناویروس ، برخی از فعالیتها و روشهای انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، مانند ایجاد بیمارستان حمایتی ، مرکز درمان سرپایی بیماران مبتلا به کرونا ، مراکز خودرو و واکسیناسیون مدارس شبانه روزی علیه کرونا به عنوان یک مدل ملی معرفی شده است. “استان در حال گسترش است.

لطفی از تلاش های ارتش جمهوری اسلامی ایران در ایجاد چهارمین مرکز جامع داخلی واکسیناسیون قدردانی کرد و افزود: با راه اندازی این مرکز واکسیناسیون ، تعداد مراکز واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در شیراز به 16 مرکز رسید که چهار مورد از آنها در اطراف ساعت.”

در دو ماه آینده کلیه ساکنان بالای 18 سال در فارس واکسینه می شوند

وی دانشگاه علوم پزشکی شیراز را پیشگام واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در کشور از زمان زایمان تا تزریق عنوان کرد و گفت: تاکنون حدود دو میلیون دوز واکسن اول و حدود 800000 دوز واکسن دوم تزریق شده است. به هدف ساکنان استان فارس ، در صورت تداوم واکسیناسیون توسط وزارت بهداشت به این روند ، جمعیت بالای 18 سال استان تا دو ماه آینده در برابر این بیماری واکسینه می شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد واکسیناسیون همه ساکنان استان فارس باشیم و از شهروندان خواست علاوه بر واکسیناسیون علیه ویروس کرونا ، اقدامات بهداشتی را نیز رعایت کنند.

فرماندهی عالی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران در استانهای فارس ، کوجیلویه و بویر احمد نیز آمادگی خود را برای گسترش همکاری بین ارتش و دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مواجهه با بحران کرونا اعلام کرد.

سرتیپ ابوالقاسم رضایی تأسیس این مدرسه شبانه روزی تجمعی برای واکسیناسیون کرونا را برای تسریع واکسیناسیون و کمک به ایجاد آرامش بیشتر در جامعه ، که به طور گسترده برای همه اقشار جامعه به ویژه طرفداران سلامت شناخته شده است ، دانست.

وی به همکاری در قرنطینه افراد مبتلا به ویروس کرونا ، ایجاد خانه و بیمارستان در حال نقاهت ، ضدعفونی مکان های شهر و ایجاد مراکز واکسیناسیون علیه ویروس کرونا با همکاری جمهوری اسلامی اشاره کرد. ایران در دانشگاه علوم پزشکی فارس و شیراز

رضایی اعلام کرد: هر زمان که دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای ارائه خدمات به مردم به کمک نیاز داشته باشد ، ارتش جمهوری اسلامی ایران در فارس با کمک همه توانمندی های موجود در این راستا در مجتمع سلامت قرار دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا