استان ها

امسال 8333 مورد بازرسی از نانوایی های استان قزوین صورت گرفت

به گزارش خبرگزاری دیباروز از قزوین؛ جلسه اصلی کارگروه ستاد تنظیم بازار استان به ریاست استاندار قزوین جمالی پور در روز شنبه و با حضور گبادی معاون امور اقتصادی استاندار ، قاسمی ، قزوین الثوری و دادستان ، افضلی رئیس سازمان خاموش قزوین و دبیر ستاد تنظیم بازار استان سرهنگ طرخانی ، فرماندار نظم ، سرهنگ عبدالمالکی ، جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان زکی زاده ، مدیرکل دفتر امور اقتصادی استان ، فاطیما پنج ، مدیرکل جهاد کشاورزی منطقه ، بی قولوین ، معاون مدیر کل زندانهای دولت استانی ، قائم مقام ، رئیس اتاق اتحادیه های کارگری خزر.

عزیزالله افضلی ، رئیس سازمان صمت در استان قزوین ، قزوین در این جلسه گزارشی از مصوبات قبلی ارائه داد و گفت: در استان از سال 1691 چندین بازرسی دوره ای برای کنترل و نظارت بر فعالیت های این روزها انجام شده است. .

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 8 هزار و 333 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی در استان انجام شده است.

جلسه صنعت

وی افزود: این بازرسی ها با تیم های مشترک گشت و با همکاری بازرسان سازمان صمت و همکاری فرمانداری ها ، مناطق ، اتاق های صنفی و اتحادیه ها انجام شد که منجر به تشکیل 160 پرونده به ارزش بیش از 6 میلیارد ریال. “

افضلی تصریح کرد: ارزش این روش های درمانی بیش از 6 میلیارد ریال است که برای بررسی و صدور آرا به اداره کل اصلاحات دولتی ارجاع شد.

وی اظهار داشت: عمده تخلفات مربوط به فروش ، گران فروشی ، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و تأمین خارج از شبکه آرد است.

در این جلسه ، گزارش اداره کل پست استان در مورد سیستم پست حمل و نقل ، روند ثبت اطلاعات نمایندگان توزیع مرغ در استان و گزارشی از موجودی کالا و وضعیت کالاهای اساسی از سازمان بازار ارائه شد.

دکمه بازگشت به بالا