استان ها

انجام ۱۱ عملیات مسلحانه قاچاق مواد مخدر در دل کویر سمنان

دیباروز / سمنان فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از کشف 6000 کیلوگرم مواد مخدر در سه ماهه نخست امسال و کشف 2200 کیلوگرم مواد مخدر در مناطق کویری استان سمنان در سال جاری خبر داد و گفت: انجام و بسیاری از مرگ ها فروشندگان دستگیر شده اند.

سرهنگ نادعلی گفت: سال گذشته 3 هزار و 700 قاچاقچی و مأمور توزیع مواد مخدر کوچک و بزرگ در استان سمنان دستگیر شدند.

وی افزود: در سال 1399 به طور اختصاصی و مشترک 30 تن انواع مواد مخدر با همکاری و تلاش فرماندهی انتظامی در سمنان کشف و ضبط شد.

فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان ادامه داد: سال گذشته پلیس ایالت سمنان 11 مورد عملیات قاچاق مسلحانه مواد مخدر را در قلب کویر انجام داد که در آن هفت سوداگر مواد مخدر کشته و 30 نفر از آنها کشته شدند. سلاح های نظامی توسط قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

وی افزود: فرماندهی انتظامی سمنان عملکرد خوبی در مبارزه با قاچاق انواع مواد مخدر صنعتی دارد ، به گونه ای که سال گذشته سه تن هروئین و شیشه در استان کشف و بسیاری از باندهای قاچاقچی این نوع مواد مخدر منهدم شد.

سرهنگ نادعلی گفت: در سال 1400 ، 15 باند قاچاق مواد مخدر در استان سمنان منهدم شد و از ابتدای فروردین تا خرداد امسال بیش از 6000 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان سمنان کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: میزان کشفیات مواد مخدر در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال 1399 بیش از 45 درصد افزایش یافته است.

فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان افزود: امسال 10 نوع سلاح در عملیات جداگانه مبارزه با مواد مخدر در استان سمنان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه طبق آمارها بیش از 90 درصد کشفیات مواد مخدر در استان سمنان نتیجه پروژه های اطلاعاتی است ، ادامه داد: امسال بیش از 2200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مناطق کویری استان سمنان کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی گفت: استان سمنان در سال 1399 از نظر انجام عملیات حرفه ای علیه مواد مخدر مقام اول را در سطح ایالت بدست آورد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا