ورزشی

انجمن موی تای، فدراسیون رزمی را به رسمیت نمی‌شناسد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دیباروز ، ایمان گیاسوند جانباز با سابقه و مسئول پیگیری خصوصی انجمن موی تای در پاسخ به این بهترین اظهار نظر گفت: تای و همچنین تصمیم منطقی شهرام عظیمی رئیس جمهور فعلی فدراسیون است زیرا موی تایلندی از انجمن هنرهای رزمی جدا شد. نفس یک نظر شخصی و خوشمزه نبود ، اما طبق قوانین IFMA و تجربه چند ساله وزارت ورزش از جمله بحث های استدلال است. وی خاطرنشان کرد: اسلام و مسلمانان محمدجواد فرید ، کارشناس سابق شورای هنرهای رزمی در وزارت ورزش و جوانان.

وی ادامه داد: بالاترین مقام فنی و اجرایی هنرهای رزمی جوامع مسئول این تخصصها هستند که دارای عضویت جهانی هستند در حالیکه هیئت مدیره هر انجمن نیز مجری تصمیمات انجمن است.

عضو سابق هیئت انجمن انجمن های موتوری گفت: در مورد کیک بوکسینگ موی تایلند ، واکو و ساوات ، مواضع اعضای انجمن و هیئت مدیره کاملاً واضح است و طبق قوانین بین المللی ، عدم همکاری با انجمن هنرهای رزمی است. IFMA ، Waco و Sawat نیز بارها گفته اند که آنها به هیچ وجه هنرهای رزمی را به رسمیت نمی شناسند.

وی افزود: انجمن جنگی که انجمن ها را طلب می کند ، بودجه کل آن چقدر می تواند هزینه های انجمن را تأمین کند؟ در خوش بینانه ترین حالت ، بودجه اتحادیه کمتر از یک میلیارد و نیم با بودجه کمیته ملی المپیک است که حقوق کارمندان و هزینه های جاری آن را پوشش نمی دهد. به همین دلیل است که هنوز 4500 دلار هزینه عضویت تایلند از چند سال پیش معتبر است.

وی گفت: “فرض کنید IFMA نامه عدم شناسایی و سوء مدیریت را چندین بار به انجمن هنرهای رزمی ارسال نکرده است و هیچگونه ممنوعیت قانونی وابستگی موی تایلندی به اتحادیه موای تایلندی وجود ندارد.” سال گذشته و دوره اتحادیه هنرهای رزمی در موی تای ، آیا فقط ده ها حاشیه و فاجعه وجود داشت که این زبان شرم می کرد از گفتن آنها خبر دهد؟

ناظر و نماینده سابق کمیته ملی المپیک در انجمن موی تای گفت: کدام یک از بهترین موارد بازگشت موفقیت آمیز موی تایلند به سینه است و اظهار می کند که موی تایلندی برای تصمیم گیری اشتباه و شخصی به فدراسیون ورزش رفته است؟ صادقانه بگویم ، موی تایلند به اشتباه شش سال پیش به اشتباه به انجمن هنرهای رزمی بازگشت و مطمئناً اگر به دنبال سلیقه ها و تصمیماتی که مسئولان در آن زمان گرفته بودند نبود ، این ورزش اکنون در وضعیت بسیار بهتری قرار می گرفت.

Giasvand ادعا کرد: “به نظر می رسد چنین اظهارات غیر حرفه ای با هدف احتراق و ایجاد تشنج در خانواده Muay Thai انجام شده است.

IMG-20200703-WA0008

دکمه بازگشت به بالا