حوادث

انفجار مرگبار پژو ۲۰۷ در یوسف‌آباد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از فوت یک نفر بر اثر انفجار پژو 207 در مکانیک واقع در یوسف آباد خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران؛ وی در این خصوص گفت: حادثه انفجار در ساعت 13:45 امروز در کارگاه مکانیکی سامانه 125 گزارش شد که در پی آن نیروهای آتش نشانی دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در محله یوسف آباد، خیابان جهان هدایت کردند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت حدود چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند، گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل، متوجه شدند که این حادثه در یک ساختمان مسکونی دو طبقه که طبقه همکف آن مکانیکی است رخ داده است. فروشگاه مساحت آن حدود 12 متر مربع است و مرکز حادثه نیز همان مغازه بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه مشخص است مغازه مکانیکی قبلاً پارکینگ ساختمان بوده، به صورت مکانیکی تغییر کاربری داده است، افزود: آتش به بخشی از نمای ساختمان نیز سرایت کرده و به داخل ساختمان سرایت کرده است.

ملکی افزود: آتش نشانان هم زمان با توجه به اینکه در زمان وقوع حادثه دو نفر در مغازه بودند عملیات امداد و نجات را همزمان با اطفای حریق آغاز کردند که به سرعت وارد مغازه شدند و دو نفر از آن خارج شدند. اورژانس مرگ وی را تایید کرد و یک نفر دیگر به شدت مجروح شد و امدادگران او را به مرکز درمانی منتقل کردند.

وی افزود: گروهی دیگر از آتش نشانان نیز آتش را مهار و از سرایت آن به دیگر طبقات ساختمان جلوگیری کردند و پس از دقایقی شعله های آتش را به طور کامل خاموش کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه فرد دیگری در طبقات بالای ساختمان نبود، گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل به ماموریت خود پایان دادند و به ایستگاه بازگشتند.

مالکی همچنین با اشاره به علت حادثه خاطرنشان کرد: محل برای بررسی علت حادثه در اختیار کارشناسان قرار گرفت. علت بررسی و اقدامات لازم برای بررسی علت یا علل حادثه انجام می شود.

انفجار مرگبار پژو 207 در یوسف آباد

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا