انگیزه بالا ایران، آمریکایی‌ها را خیره کرد

به گزارش خبرگزاری دیباروز، با وجود همه مشکلات و سختی هایی که میزبان ایتالیایی تیم ملی والیبال ایجاد کرد، جوانان پرشور ایرانی تصمیم گرفتند ورزشگاه را ترک کنند و تمرینات خود را آغاز کنند. با وجود اینکه سالن تمرین آنها بسیار غیر استاندارد و گرم بود، تمرینات پرفشار خود را با اشتیاق و اشتیاق فراوان آغاز کردند. انگار یک مسابقه جدی والیبال در جریان است. بهروز آتای با دقت به نکات مهم بازیکنان گوش می دهد، بازیکنان نیز خود را در شرایط مسابقه تصور می کنند و تمرینات خود را آنقدر جدی می گیرند که حتی بازیکنان تیم آمریکا نیز دقایقی به تماشای تمرین آنها نشستند.

انگیزه بزرگ ایرانیان آمریکایی ها را بهت زده کرد

آتای به حرکت گیرنده ها ادامه می دهد و مرتضی کیاری دستیار مربی تیم والیبال آمریکا دقایقی با کادر فنی تیم ایران صحبت می کند.

با تشخیص سرمربی تیم والیبال کشورمان، با توجه به حساسیت دیدار ایران با لهستان در مرحله نهایی، این تیم پست به پست و گروه به گروه آنالیز می شود. امیرعلی اکبری دیگر آنالیزور تیم ملی نیز با جمع آوری اطلاعات و ارسال آن برای خوریانی و طلوع کیان به تحلیل نزدیک این حریف قدرتمند کمک می کند.

محمدرضا حضرت پور بازیکن لیبریایی تیم والیبال کشورمان در حاشیه تمرین دیدار ایران با لهستان در مرحله پایانی گفت: در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف لهستان برویم که 3 بر 2 شکست خورد. در مرحله مقدماتی.مرحله امیدوارم بتوانیم از پس این تیم بربیایم این تیم باید یک بار دیگر به مرحله بالاتر صعود کند و به جمع چهار تیم آخر بپیوندد.البته به نظر من همه تیم ها در فینال کامل هستند و برای قهرمانی می جنگند. وی افزود: تیم ایران با تمام توان برای شکست حریف پیش می رود.

انگیزه بزرگ ایرانیان آمریکایی ها را بهت زده کرد

برای خواندن این گزارش اینجا را کلیک کنید.

251257

دکمه بازگشت به بالا