استان ها

ایجاد قطب‌های اقتصادی در استان‌ها با دولت اقدام و تحول

دیباروز / زنجان نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از مهمترین رویکردهای دولت کار و تحول ایجاد قطب های اقتصادی در استان ها است.

محسن رضایی عصر امروز (24 خرداد) در مصاحبه ای با مردم استان زنجان که از شبکه استان اشراق پخش شد ، توضیح داد که سرزمین ایران بهترین نقطه جهان است و طبیعتی مانند جهان کوچک دارد. در این منطقه از کره زمین شکل گرفته است: این سرزمین قبایل و طوایف مغروری دارد و همانطور که هر صدف را می توان با گوهر خود شناخت ، ایران نیز باید با ایران همراه باشد.

وی با اشاره به اینکه هنر بنیانگذار انقلاب اسلامی این بود که با کمک روح میهن پرستی و اسلام ، همه ایرانیان دور هم جمع شدند تا ما بتوانیم ملاقات کنیم و روی دو پای خود بایستیم ، گفت: “متأسفانه ، اشتباه سیاست های دولت ها در چند دهه گذشته باعث شده است که این توانایی بزرگ در برابر ناتوانی ناتوان شود ، بنابراین ما می خواهیم با دولت جدید دوباره روی پا بایستیم.

و این فعال سیاسی ادامه داد که امام خمینی (ره) قبایل و همه استانها را برای پیروزی انقلاب اسلامی گرد هم آورد و غرب و شرق قادر به مقاومت در برابر این انقلاب نیستند: این مسئله همچنین در جنگ تحمیلی است که حدود پنجاه کشور که از صدام حمایت می کرد ، برای پیوستن به تاریخ زباله در رژیم بعث عراق تکرار شد. حال س questionال این است که آیا می توانیم حرکت سوم را دوباره انجام دهیم؟ تردیدی نیست که با رهبری فرزانه و مردمی استان می توان برای پیشرفت بزرگ ، زندگی بهتر ، تشکیل یک دولت موثر و وحدت ملی قیام های فرهنگی و اقتصادی را انجام داد.

وی با تأکید بر اینکه سرنوشت انتخابات توسط مردم تعیین می شود نه اینکه انتخابات از قبل آماده شود ، گفت: انتفاضه سوم برای زندگی بهتر برای همه اقشار ، رفع ناراحتی از مردم ، پیشرفت ایران و دستیابی به قله های بلند اما برای رسیدن به این هدف ، شرایطی وجود دارد که همه ما با هم حرکت می کنیم.

و وی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به نامزد انتخابات یادآوری کرد که ما این قیام فرهنگی و اقتصادی را با تکیه بر حمایت مردم انجام خواهیم داد و استانها و قبایل ایران را به صحنه بازگردانیم. در گام اول ، ما مسئولیت را به استان ها خواهیم داد و مهمتر از همه ، ما به ضرورت هزینه سپرده ها و سرمایه گذاری های شهروندان در همان استان اعتقاد داریم. زیرا تهران از استانها و تهران خارج از ایران بهره برداری نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه دولت کار و تحول به دنبال ایجاد قطب های اقتصادی در استان ها است و این دولت است که به همه وعده های بدون پشتوانه پایان می دهد ، گفت: در دولت کار و تغییر برای هر استان با کمک ساکنان همان منطقه. و هیچ استانی نسخه خاص خود را ندارد. زیرا معتقدیم که هر استان اقلیم و قابلیت های خاص خود را دارد و باید در همان استان برنامه ریزی شود.

رضایی با تأکید بر اینکه نوشتن یک نسخه از پایتخت برای استان ها به معنای نادیده گرفتن توانایی ها و توانمندی های هر منطقه است ، اظهار داشت: دولت در نظر دارد با توجه به توانمندی ها ، توانایی ها و توانمندی های هر استان تدابیری اتخاذ کرده و نسخه ای از پیشرفت در آن استان ” اما برخی برنامه ها از جمله میزان یارانه که 450 هزار تومان خواهد بود جنبه عمومی دارند.

وی با بیان اینکه در دولت کار و تغییر به همین استان اختیارات تصمیم گیری و تصمیم گیری اقتصادی را می دهیم تا قطب های اقتصادی را در استان ها ایجاد کنیم ، افزود: هر استان ظرفیت فعالیت اقتصادی و تولیدی را دارد یک کشور و حتی بسیاری از استان ها می توانند بیش از کشورهای اروپایی تولید کنند ، بنابراین ما همه مردم را به صحنه می آوریم تا همه ایران به کارگاه های اقتصادی تبدیل شود.

وی با یادآوری اینکه برای تحقق همه این برنامه ها ، ما باید نیروی جوانی داشته باشیم که شاد باشد و از توانایی های همه زنان استفاده کند ، “ما باید به جوانان اجازه دهیم در زمینه های تولید کار کنند و مهارت های جوانان خود را افزایش دهند. مردم از طریق آموزش ، که می تواند زندگی مردم را بهبود بخشد. “

وی با بیان اینکه دولت کار و تحول در نظر دارد تا مانند گذشته جوانان را متحد و حماسه ای مانند آزادسازی خرمشهر را خلق کند ، افزود: تاریخ نشان می دهد که همه اقوام در این آزادسازی و حماسه آفرینی مشارکت داشته اند ، بنابراین دولت هدف تحول ایجاد مجدد چنین اتحادی و از بین بردن شکایات جناحهای چپ و راست است. ما متقاعد شده ایم که از بین بردن فقر ، بیکاری و تورم در زندگی مردم دشوارتر از حذف صدام از خرمشهر نیست.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنین با اشاره به اینکه برای تحقق همه این ایده های بزرگ سیاست های مختلفی داریم ، تصریح کرد: فرمانداران دولت از همان استان انتخاب می شوند. دولت مرکزی فرمانداران را انتخاب نمی کند ، بنابراین ما یک شورای نخبگان تشکیل می دهیم تا نامزدها بتوانند برنامه های خود را ارائه دهند و پس از ارزیابی ها ، استانداران انتخاب شوند.

وی با اشاره به اینکه دولت کار و انتقال نیز تصور می کند همین تفکر را به استانداران استان ها داشته باشد و ما آنها را رها نخواهیم کرد ، ادامه داد: دولت ما با تمام توان پشت فرمانداران خواهد بود ، اما ما آنها را ترک خواهیم کرد. آنها خودشان تصمیم می گیرند. حکام ما تفویض نشده اند ، بلکه هدایت خواهند شد.

رضایی با تأکید بر اینکه ما بیشتر به گروه های آسیب پذیر توجه خواهیم کرد و جنبش اصلی مسکن ایران از اولویت های مهم دولت است ، گفت: چه کسی می تواند 10 درصد هزینه ساخت مسکن ، 90 درصد بقیه را به همراه داشته باشد از تسهیلات بانکی پرداخت خواهد شد. در واقع ، راه اندازی مسکن باعث ایجاد بیش از 300 صنعت در این زمینه و ایجاد فرصت های شغلی قابل توجه می شود.

وی حفظ کرامت انسانی را مهمترین اهداف دولت کار و تحول دانست و خاطرنشان کرد: عزت ، نشاط و شادابی مردم باید در زندگی مردم ظاهر شود که این مهمترین آرزوی دولت است. کار و تحول.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا