حوادث

باران و برف در جاده های ١۶ استان/ انسداد مقطعی چالوس

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از تعطیلی فصلی هفت محور مواصلاتی خبر داد.

سرهنگ احمد الشراني در مصاحبه با خبرگزاري دانشجويان ايران ذکر شده: محور چالوس استان مازندران ، فاصله 5 تا 15 کیلومتری منطقه مرزن آباد تا دیزدبان به دلیل عملیات برش ، از 8 تا 17 تا 12 مارس ، در روزهای یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به جز در تعطیلات رسمی و روزهای قبل و پس از تعطیلات که بسته شدن آن چند روز طول می کشد و ترافیک از مراکز جایگزین در هراز و فایروزکوه از سر گرفته می شود.

وی در مورد سایر جاده های مسدود شده گفت: جاده های قدیمی شهداد – نهبندان و بولدختار – خرم آباد و همچنین شمشک – دیزین ، اولنگ شاهرود ، سی سخت بدنا ، غنجناما – تویسرکان و سرف آباد – پاوه و وزک – بالادا و بونیل – قطع شده است. آنخال آنها انسداد فصلی دارند.

وی در مورد آخرین شرایط آب و هوایی و ترافیک در جاده های دولتی گفت: ترافیک در بزرگراه قزوین – کرج فاصله استاندارد برای پل فیرداس است و سپس در بزرگراه کرج – تهران ، مناطق پل کالاک و گرمدره تقریباً سنگین.” همچنین ترافیک در محور شهریار – تهران در مناطق شهر القدس و زرنان تقریباً سنگین گزارش شده است.

الشیرانی گفت: در برخی مناطق کردستان ، زنجان ، همدان ، شرمحال ، بختیاری ، کهجیلویه ، بویراحمد ، لرستان ، اصفهان ، مرکز ، قزوین ، البرز ، مازندران و تهران شاهد بارش برف و باران هستیم. همچنین در برخی مناطق استان های خوزستان ، ایلام ، کرمانشاه و قم بارندگی مشاهده شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا