عمومی

بارش شدید باران در ۵ استان کشور

طبق پایگاه داده دیباروز ،
سرویس هواشناسی اعلام کرد: شدت بارندگی در پنج شهرستان و بارش برف در ارتفاعات آلبورس مرکزی بیشتر خواهد بود.

طبق اعلام سازمان هواشناسی ، امروز شنبه (8 نوامبر) در شمال غربی ، غرب ، برخی از مناطق جنوب غربی ، شمال خلیج فارس و دامنه های جنوبی البرز ، واقع در استان های قزوین ، البرز و تهران ، باران ها گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد می بارد. انتظار می رود.

به تدریج و با نفوذ جریانات سرد شمالی به سواحل دریای خزر در گیلان و مازندران ، بارش باران آغاز می شود.

در طول روز ، بارندگی در گیلان ، مناطقی از اردبیل ، آذربایجان شرقی ، کردستان و کرمانشاه شدیدتر خواهد بود و بارش برف در ارتفاعات البرز مرکزی رخ می دهد.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: فردا یکشنبه (9 آبان) از شدت بارندگی در مناطق شمالی و شمال غربی کاسته شده و به گلستان ، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی می رسد.

بارش باران روز دوشنبه (10 نوامبر) در نوار شمالی کاهش می یابد و فعالیت اصلی سیستم بارندگی در غرب و جنوب غربی کشور خواهد بود.

در غرب لرستان ، ایلام و غرب کردستان میزان باران قابل توجه خواهد بود.

پیش بینی آب و هوا برای روز سه شنبه (11 نوامبر) ، علاوه بر این مناطق در دامنه های جنوبی البرز ، بارش باران را پیش بینی می کند.

بنابراین بعد از ظهر روز سه شنبه (11 آبان) با کاهش فعالیت رژیم بارندگی در غرب کشور ، در دامنه های جنوبی کوه های البرز و قسمت هایی از مرکز ، شمال شرقی و غرب سواحل دریای خزر باران رخ می دهد.

چهارشنبه (12 نوامبر) اصلی ترین فعالیت بارشی در نوار شمالی و مناطقی از غرب و جنوب غربی خواهد بود.

طبق اعلام سازمان هواشناسی پیش بینی می شود که فردا (7 و 8 نوامبر) وزش باد شدید از 5 تا 8 درجه در شمال شرقی و شرق کشور ببارد.

امروز و فردا (6 و 7 نوامبر) ، در سواحل دریای خزر ، دمای هوا بین 4 تا 6 درجه سانتیگراد کاهش می یابد و وزش باد شدید در دامنه های جنوبی البرز و دمای نسبتاً پایین می وزد.

آسمان تهران فردا (9 آبان) نیمه ابری تا ابری خواهد بود و در برخی ساعات باران همراه با وزش باد شدید با حداقل دمای 14 و حداکثر دما 20 درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (10 آبان) نیمه ابری خواهد بود و گاهی اوقات با افزایش وزش باد ابرها افزایش می یابد. بارش پراکنده با دمای حداقل 11 درجه و حداکثر دما 19 درجه پیش بینی می شود.

دکمه بازگشت به بالا