بین الملل

بازتاب جهانی بیانات «مقام معظم رهبری» در روز قدس

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین دیباروز ، سخنان آیت الله خامنه ای ، رهبر معظم انقلاب اسلامی ، به مناسبت روز جهانی بیت المقدس ، که از روی هوا پخش شد ، با ایده های بسیاری از رسانه های مختلف همراه بود.

فاکس نیوز به نقل از سخنان مقام معظم رهبری به مناسبت روز بیت المقدس مبنی بر اینکه “مقام معظم رهبری ایران رژیم صهیونیستی را یک تومور سرطانی توصیف کردند که باید از بین برود.”

فاکس نیوز: رهبری ایران تل آویو را با کورونا مقایسه کرده است که باید با آن مبارزه کرد

این شبکه خبری در بخش دیگری از گزارش خود رژیم صهیونیستی را با ویروس کورونا توسط مقام معظم رهبری مقایسه کرده و نوشته است که رهبر ایران می گوید: “برخی از مردم برای توجیه این رفتار زشت ، استدلال می کنند که رژیم صهیونیستی واقعیتی در منطقه است ، بدون یادآوری آنها ، اجازه دهید در برابر واقعیت های کشنده و مضر مبارزه کنند. امروز ، کورونا صادق است و همه افراد باهوش بر این باورند که برای مبارزه با آن لازم است. “ویروس طولانی صهیونیست طولانی مدت دوام نخواهد داشت و با تلاش ، ایمان و شوق جوانان از این منطقه ریشه کن خواهد شد.”

روزنامه صهیونیستی “اورشلیم پست” نیز به مناسبت روز بیت المقدس عصاره هایی از سخنان آیت الله خامنه ای را منتشر کرد.

جروزالم پست: رهبر ایران اعلام كرد “اسرائیل نخواهد ماند”

تیتر در اورشلیم پست بخشی از اظهارات رهبر مبنی بر “اسرائیل باقی نخواهد ماند” بود.

روزنامه صهیونیستی در گزارش خود به سخنان اولیه مقام معظم رهبری در سخنان امروز خود پرداخت: در بین جنایات بشری در آینده نزدیک ، هیچ جرمی با این بزرگی و گرانش وجود ندارد ، تصاحب یک کشور و اخراج مردم از خانه ها و سرزمین های اجدادشان برای همیشه ، با فجیع ترین شکل های کشتار و ویرانی. “میراث ، نسل و دهه های ادامه این آزار و اذیت تاریخی واقعاً یک رکورد جدید برای طبیعت و شر انسان است.”

رویترز همچنین بخشی از سخنان مقام معظم رهبری را منتشر کرد.

رویترز: رهبر ایران اسرائیل را غده از بین می برد

رهبری ایران در سخنرانی در مورد رژیم صهیونیستی اظهار داشت: “رژیم صهیونیستی یک لوازم جانبی کشنده و مضر برای منطقه است و مطمئناً از بین خواهد رفت و از بین خواهد رفت.”

آژانس خبری انگلیس تلاش کرد واکنش مقامات آمریکایی و غربی را به سخنان رهبر گسترش دهد.

روزنامه تایمز هند همچنین سخنان رهبر را در روز جهانی بیت المقدس پوشش داد.

تایمز هند: رهبر ایران می گوید ویروس رژیم صهیونیستی از بین می رود

سایت خبری به نقل از رهبر گفت: “امروز ، جهان پس از دیگری تعداد قربانیان تاج را در سرتاسر جهان شمارش می کند ، اما هیچ کس قاتل و فرمانده صدها هزار شهید و زندانی در ایالات متحده را زیر سؤال نبرد یا آن را زیر سؤال برد.” و چه کسی است که در آن جنگ اروپا را آتش زد ، چرا هیچ کس در قتل عام مسلمانان تسلیت نمی گوید؟ چرا میلیون ها فلسطینی مجبورند هفتاد سال از خانه های خود بمانند و در تبعید باشند؟ و چرا باید مقدس ، اولین بوسه مسلمانان توهین شود؟

روزنامه تایمز هند نیز نوشت که رهبر ایران بر از بین بردن ویروس رژیم صهیونیستی تأکید کرده است.

وب سایت خبری العربیه نیز از این عنوان برای بازتاب بیانات مقام معظم رهبری استفاده کرد و گفت رهبر ایران گفت اسرائیل نابود خواهد شد.

العربیه: رئیس جمهور ایران مبارزه برای آزادسازی فلسطین را جهادی به خاطر خدا توصیف کرد

این شبکه خبری در ادامه ، عصاره های مختلفی از سخنان مقام معظم رهبری منتشر کرد که در آن رئیس جمهور ایران گفت: “مبارزه برای آزادسازی فلسطین جهاد به خاطر خدا و یک وظیفه اسلامی است.” “پیروزی در چنین مبارزاتی تضمین شده است ، زیرا حتی اگر یک مبارز کشته شود ، به وحدت رسیده است.”

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه همچنین اظهارات مقام معظم رهبری در روز بین المللی بیت المقدس را پوشش داد.

اسپوتنیک یک فیلم کامل از سخنان مقام معظم رهبری را در روز بیت المقدس منتشر کرد

در نشانه اینکه ایران روز جهانی بیت المقدس را در حمایت از فلسطین و مخالفت با اسرائیل از سال 1979 (سال پیروزی انقلاب اسلامی در ایران) جشن می گیرد ، این خبرگزاری با انتشار ویدئویی کامل از سخنان مقام معظم رهبری به زبان انگلیسی در این گزارش خبر داد. هزینه خود را پرداخت کنید.

آژانس خبری آلمانی دویچه وله همچنین بخشی از سخنان مقام معظم رهبری را در وب سایت خود منتشر کرد.

دویچه وله: رهبر ایران اسرائیل را یک تومور سرطانی می داند

دویچه وله با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری نوشت: رهبر ایران اسرائیل را یک تومور سرطانی توصیف کرد که باید از بین برود.

دویچه پرزنت نماینده نقل قول هایی از سخنان رهبر را به عنوان مقایسه ای میان رژیم صهیونیستی و کرونا نقل کرده است.

آسوشیتدپرس نیز گزیده هایی از سخنان مقام معظم رهبری را منتشر کرد.

آسوشیتدپرس: رهبر ایران تأیید كرد كه ایران ضد اسرائیل است و ضد یهودی نیست

رئیس جمهور ایران در سخنرانی 30 دقیقه ای خود در چندین مکان از اسرائیل کرمان سرطان نام برد.

این خبرگزاری تصریح کرد: رئیس جمهور ایران در سخنان خود تأکید کرد که ایران ضد ستیزی نیست بلکه با رژیم صهیونیستی مخالف است.

رئیس جمهور ایران امروز در سخنان خود اظهار داشت: بررسی جامع همه مذاهب و اقوام فلسطین – که ما تقریباً دو دهه است که ارائه کرده ایم – تنها نتیجه گیری است که باید امروز و چالش های آینده فلسطین مورد بررسی قرار گیرد. در این طرح ، فلسطینی ها ، مسیحیان و مسلمانان با هم در یك همه پرسی مشاركت و سیستم سیاسی دولت فلسطین را تعریف می كنند: “آنچه كه وی به یقین نیاز دارد رفتن به رژیم صهیونیستی است و خود صهیونیسم نوآوری در یهودیت است كه با آن کاملاً بیگانه است.”

وب سایت المنار نیوز همچنین بیشتر سخنان مقام معظم رهبری را منتشر کرد.

المنار: رئیس جمهور ایران بر مخالفت خود با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید کرد

شبکه اصلی خبر این خبر را انتخاب کرد که رئیس جمهور ایران بر لزوم ادامه مبارزه برای فلسطین و مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم تأکید کرد.

مقام معظم رهبری گفت: “روزی که دولتهای پیروز جنگ جهانی اول ، غرب آسیا ، سرزمین های آسیا را به عنوان مهمترین غنیمت جنگ در میان آنها در کنفرانس پاریس تقسیم کردند ، پایگاه امن لازم بود.” در قلب منطقه ، آنها بیشتر و بیشتر احساس امنیت می کردند تا از تسلط همیشگی خود اطمینان حاصل کنند. سرانجام ، پس از جنگ جهانی دوم ، آنها از غفلت دولت های منطقه بهره مند شدند و رژیم کاذب و ملتی را بدون ملت صهیونیستی اعلام کردند. “این هدف ابتدا و مهمتر از همه مردم فلسطین و سپس همه کشورهای منطقه بود.”

خبرگزاری سوریه ، صنعا نیز به مناسبت روز جهانی بیت المقدس ، گزیده هایی از سخنان مقام معظم رهبری را منتشر کرد.

صنعا: برافراشتن پرچم فلسطین

به گزارش خبرگزاری دیباروز ، رئیس جمهور ایران در سخنان خود بر تداوم افزایش پرچم فلسطین تأکید کرد.

وی نوشت: “مذاکره با ایالات متحده و سایر دولت های غربی و همچنین آژانس بین المللی انرژی اتمی یک تجربه تلخ و ناموفق فلسطین است.”

انتهای پیام.

دکمه بازگشت به بالا