استان ها

بازدید رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی از دانشگاه‌های عراق

به گزارش خبرنگار گروه خبرگزاری آنا از مشهد، محسن مرادی به دعوت موسسه فرات عراق به منظور بازدید و دیدار با روسای و مسئولان دانشگاه های کشور به عراق سفر کرد. الف) به بغداد سفر کرد و با رئیس دانشگاه و تعدادی از معاونین وی دیدار کرد.

عبدالجلیل المنشید رئیس دانشکده امام کاظم (علیه السلام) گزارشی از آخرین وضعیت این دانشگاه و با توجه به حضور حرم امام رضا (علیه السلام) در شهر مقدس ارائه کرد. از مشهد، علمای عراقی به تحصیل علاقه نشان دادند. در دانشگاه های مشهد و اعزام هیئتی به اساتید و اساتید گروه های علمی این دانشگاه جهت گذراندن دوره های آموزشی کوتاه مدت و کوتاه مدت در هفته های آتی ابلاغ شد.

واگذاری توانمندی های ویژه به علوم انسانی اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی همچنین با ارائه گزارشی از امکانات و زمینه های همکاری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و دانشگاه امام کاظم (ع) از رئیس دانشگاه امام کاظم (ع) برای سفر به مشهد مقدس و دانشگاه آزاد اسلامی دعوت کرد. . خراسان رضوی.

بازدید رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی از دانشگاه های عراق

محسن مرادی افزود: در کنار ظرفیت‌های خوبی که برای تحصیل در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی وجود دارد و با توجه به زمینه‌های بشردوستانه در مقاطع مختلف و دوره‌های کوتاه، این آمادگی برای تحصیل دانشجویان عراقی به ویژه فراهم است. در مشهد مقدس». استفاده از توانمندی های ویژه علوم انسانی اسلامی.

افزایش فعالیت های علمی مشترک بین دانشگاه ها

رئیس گروه علمی دانشگاه مشورتی همچنین درباره وضعیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شانگهای و رده بندی های بین المللی QS مصوب وزارت آموزش عالی عراق تصریح کرد و بر جمع بندی تصمیمات این نشست تاکید کرد.

بازدید رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی از دانشگاه های عراق

محمد جواد النجفی برگزاری نشست های علمی مشترک بین گروه های حقوق، مدیریت رسانه، علوم قرآنی، حدیث، تاریخ، علوم سیاسی، زبان و ادبیات عرب، فقه و حقوق برای دو دانشگاه را یک تعامل علمی معنادار دانست که نیازمند حمایت و نشاط است. . وی از آمادگی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق برای تسهیل این تماس ها برای افزایش فعالیت های علمی مشترک بین دانشگاه ها خبر داد.

به گزارش آنا، در راستای گسترش روابط فرهنگی، علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با دانشگاه های عراق و بنا به درخواست مؤسسه فراتین عراق به ریاست محمد جابر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد. خراسان رضوی با هدف تبادل اطلاعات و راهکارهای گسترش روابط با محوریت سومین همایش جابر بن حیان، المستقبل، طوسی، الاسلامیه و الوسط، با کمال احترام از دانشگاه های عراق در کربلا بازدید کرد. شعبه پزشکی. دو طرف در حوزه علمی بر گسترش روابط فرهنگی و علمی و بهره مندی از ظرفیت های این همایش تاکید کردند، چرا که رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با به اشتراک گذاشتن آخرین نتایج و دستاوردهای علمی و کسب دانش متخصصان موافقت کرد. در زمینه های فارماکولوژی دندانپزشکی، علوم بیمارستانی، طب اسلامی و سایر رشته ها.

بازدید رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی از دانشگاه های عراق

دانشکده علوم اسلامی امام کاظم (علیه السلام) دیوان اوقاف شیعیان عراق در سال 2009 با هدف تدریس و تحقیق در زمینه اندیشه اصیل اسلامی بر اساس سیره اهل بیت در بغداد تأسیس شد. مدرسه اکنون در استان های مختلف عراق از جمله میسان و نجف قرار دارد. ذی قار، بابل، واسط، دیالی، دیوانیه و بصره) و دارای شعب فعال در رشته های مختلف علوم اسلامی و انسانی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می باشد.

انتهای پیام/4121/

دکمه بازگشت به بالا