استان ها

بازدید قیاسیان از اماکن ورزشی و تجلیل از قهرمانان ورزش بروجرد

استانداردیان از استادیوم های ورزشی بازدید و از قهرمانان ورزشی بروجرد تجلیل کرد

سید آرش قیازیان رئیس ورزش و جوانان لرستان در سفر به بروجرد از پروژه ها و اماکن ورزشی بازدید کرد و از قهرمانان و مدال آوران ورزشی این شهرستان تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری دیباروز از لرستان; آقای آرش قیازیان رئیس اداره ورزش و جوانان لرستان در سفر روز یکشنبه 28 تیرماه در سفر به بروجرد از پروژه ها و اماکن ورزشی بازدید و همچنین از قهرمانان و مدال آوران ورزش این شهرستان تجلیل کرد. اخیراً مدال آسیایی را کسب کرده است.

قیازیان در این سفر از زمین تنیس خاکی مجموعه ورزشی شهرستان بازدید کرد.

رئیس ورزش و جوانان لرستان همچنین با حضور در منزل بهروز فرزاد قهرمان دوچرخه سواری آسیا در بروجردی که به تازگی مدال طلای یک کیلومتری انفرادی و نقره دوی 4000 متر تعقیبی مردان را در مسابقات قهرمانی آسیا (هند) کسب کرده است.

در ادامه تجلیل از دو قهرمان آسیایی کشتی بروجردی، سجاد بردایه نایب قهرمان وزن 60- کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان آسیا (قرقیزستان) و امیرحسین محمدی مقدم دارنده مدال برنز در دسته 41. – کیلوگرم مسابقات قهرمانی سبک آزاد نوجوانان آسیا. کشتی قهرمانی (بحرین) از جمله برنامه ریزی سفر جوانان لرستانی و سرپرست ورزش به بروجرد بود.

همچنین استاندارد در این سفر از خانه پاورلیفتینگ مجموعه علی بیات بروجرد بازدید و با خانواده بیرانوند مدال آوران وزنه برداری بروجردی آسیا و جهان دیدار کرد.

لازم به ذکر است در این بازدیدها و جشن ها سعید رچنو رئیس ورزش و جوانان بروجرد، محمود الترابی رئیس شورای اسکی استانداری و فرهاد دیناروند معاون اداره کل ورزش و جوانان شهرستان بروجرد حضور داشتند. جوانان لرستانی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا