اقتصادی

بالاخره اثری از وانت‌ ۴ ستاره در ارزیابی‌های کیفی دیده شد

در حالی که آخرین بار یک وانت با سطح کیفیت چهار ستاره در گزارش ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی در ماه مه امسال دیده شد ، پس از آن ، همان روال سه ستاره و متأسفانه یک ستاره ادامه یافت. اکنون بار دیگر در ارزیابی کامیون های تولیدی تولید شده در ماه سپتامبر، وانت جدید فوتون دیزل چهار ستاره از پنج ستاره با کیفیت را کسب کرده است.

به گزارش دیباروز، علیرغم اینکه در چند سال گذشته برای اولین بار در اسفند 1395 و آخرین بار در اردیبهشت ماه 1400 دستگاه مینی ون با سطح کیفی چهار ستاره تولید شد، به نظر می رسد این سطح کیفی بهترین بوده است. . همین امر دوبار برای خانواده کامیون ها اتفاق می افتد. این ستاره با کیفیت برای گزارش ها باز شد تا اینکه گزارش کیفیت و بازرسی استاندارد ایران (ISQI) در مورد کیفیت خودروهای تولید شده در ماه سپتامبر ، پس از چهار ماه ، باز هم شامل کیفیت چهار ستاره یک خودروی گیربکس بود.

در جدیدترین ارزیابی از وضعیت کیفی گروه خودروهای تولید داخل در ششمین ماه سال جاری، در یک سطح قیمتی، وانت جدید فوتون دیزل (ایران خودرو دیزل) بدنه وانت با چهار دستگاه بالابر است. ستاره های کیفیت و سپس در همان سطح قیمت (Serup Diesel Base) رتبه سه از پنج ستاره با کیفیت بالا.

در گروه قیمت دوم ، وانت سایپا 151 (سایپا بنارو) ، کابین تک کارا 2000 نوع 3 و کارا کابین دوگانه تیپ 3 (بهمن موتور) موفق به کسب سه ستاره با کیفیت بالا شدند.

طبق روال سال های اخیر کمترین کیفیت در تولید وانت به وانت تک مشعل آپشنال و وانت دوگانه سوز نیسان (تولید گروه خودروسازی زامیاد) در سطح دوم قیمت تعلق دارد. و متاسفانه فقط یک ماشین با کیفیت پنج ستاره.

البته خیلی خوب است که شمارش معکوس برای تولید کامیون های تک ستاره زامیاد که اولین عرضه آن حداقل به 45 سال در ایران برمی گردد، تا پایان خط تولید از خط تولید خارج شود. سال و با محصولات جدید جایگزین خواهد شد. این کامیون های تک ستاره واقع در پارکینگ این وسیله نقلیه باید دارای شماره استاندارد یورو 5 باشند تا شماره گذاری شوند. بنابراین همانطور که شنیده می شود بسیاری از این خودروها همچنان در پارکینگ ها نگهداری می شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا