با بادمجان کبابی چی میشه درست کرد؟

در این مقاله دستور العمل های ارگانیک خوشمزه برای بادمجان کبابی را به اشتراک می گذاریم. اگر هنوز بادمجان کبابی نخریده اید می توانید از طریق لینک فروشگاه ارگانیک رضوانی بدون واسطه آنها را خریداری کنید تا در اسرع وقت خوشمزه ترین بادمجان های ارگانیک را برای شما ارسال کنیم تا غذاهایی که با آنها تهیه می کنید. بادمجان کبابی را می توانید از سایت ترش واش تهیه کنید.


کشک بادمجان یک غذای خانگی محبوب با بادمجان سرخ شده است

یکی از غذاهای مورد علاقه ما ایرانی ها پوره بادمجان، پنیر، پیاز و سیر است که با نان سرو می شود. برای این غذای خوشمزه سیر و پیاز را جدا کرده و با کمی فلفل سیاه و زردچوبه تفت دهید سپس بادمجان خرد شده را اضافه کنید. حرارت را کم کنید تا غذا به حدی برسد که روغن اضافه شود. در آخر کره دلخواه را با مواد مخلوط کنید سپس در ظرفی بریزید و با چیزهایی مثل گردو، نعنا داغ و پیاز داغ تزیین کنید.

بادمجان سرخ شده، یک دستور ساده اما خوشمزه

بورانی یکی از غذاهای ساده است که دستور پخت آن تنوع زیادی دارد. این دستور را می توان با کدو تنبل، اسفناج و سایر سبزیجات تهیه کرد. برای تهیه بادمجان سوخاری که یکی از پرطرفدارترین بادمجان هاست، ابتدا ماست را در ظرفی بریزید و نمک و فلفل را به همراه کمی سیر اضافه کنید تا مزه دار شود. سپس بادمجان را به مخلوط اضافه کنید و در صورت تمایل مقداری گردوی خرد شده اضافه کنید. در پایان می توانید از روغن زیتون یا سبزیجات معطر مانند سبزیجات معطر شمال (چوچاق یا خلوش) برای طعم دادن به براونی استفاده کنید.

میرزا قاسمی طعمی که با بادمجان کبابی همه را راضی می کند

برای تهیه این غذای خانگی خوشمزه و پرطرفدار ابتدا بادمجان تفت داده شده را پوره کنید سپس گوجه ها را پوست بگیرید و با دستگاه له کنید. سپس سیر رنده شده را با روغن، زردچوبه و فلفل در تابه تفت دهید و تخم مرغ ها را به این مخلوط اضافه کنید. در ظرفی دیگر گوجه فرنگی و بادمجان را با کمی روغن تفت دهید و وقتی مخلوط به روغن افتاد، مخلوط سیر و تخم مرغ را اضافه کنید و با نمک و فلفل پخت را کامل کنید.

دانه های کاکائو برشته، دستور العملی ساده و آسان

کوکو یک غذای اصلی در خانه بسیاری از گونه ها است. یکی از دستور العمل های کوکو شامل جوانه های سرخ شده است که می توان آن را با نان یا برنج میل کرد. برای تهیه روغن نارگیل ابتدا دانه های تفت داده شده را با تخم مرغ و ادویه های مورد نظر خود مخلوط کرده و در روغن می ریزیم و به شکل نارگیل سرخ می کنیم.

کال کباب شمالی، یک غذای محلی خوشمزه با بادمجان کبابی

برای تهیه این غذای محلی خانگی ابتدا بادمجان ها را خرد کرده و پوره می کنیم. سپس سیر را خرد کرده و به بادمجان اضافه می کنیم. در مرحله بعد سبزی های منطقه شمال، خلوش و چوکاغ را با کمی نعنا خرد می کنیم و به غذا اضافه می کنیم. آجیل ها را چرخ کرده و با اضافه کردن کمی آب، نمک و فلفل سیاه، پخت را تمام کنید. کلم تفت داده شده را در ظرف مورد نظر بریزید و روی آن را با دانه های انار تزئین کنید. قبل از سرو غذا بهتر است چند ساعت در یخچال بگذارید تا سفت شود و سپس با نان یا برنج سرو کنید.

دوستان عزیز می توانید لیست محصولات ارگانیک را در فروشگاه ارگانیک کشاورزی رضوانی مشاهده نمایید. این محصولات ارگانیک را می توان از سراسر ایران سفارش و تهیه کرد.

دکمه بازگشت به بالا