استان ها

برای اعتلای ورزش و نام ورامین از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری دیباروز از تهران؛ در ابتدای این نشست رئیس اداره ورزش و جوانان با تمجید از حضور نماینده خانواده ورزش اظهار داشت: مکانی بسیار خوشحال کننده است که مردی از مردم برای اطلاع از مشکلات ورزشکاران بیاید و این امید را در قلب ها زنده نگه می دارد. بود.

ابراهیم شیرکند افزود: متأسفانه منطقه از کمبود زیرساخت رنج می برد و این امر مستلزم حمایت نماینده دائمی برای آینده ای درخشان است تا با استفاده از توانمندی های موجود کمبودها جبران شود.

وی خاطرنشان کرد: ورامین علی رغم قهرمانی و تیم های مطرح در لیگ های معتبر کشور ، نام و آوازه خود را تثبیت کرده است و ما برای ادامه این روند باید تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی گفت: جدا از مشکلات سخت افزاری ، کمبود منابع مالی یکی از نگرانی هایی است که ریشه در گذشته دارد.

و شركوند ادامه داد: تاخیر در پرداخت حقوق كارمندان و بیمه هم اكنون یكی از مشكلات اداره ورزش است كه در صورت تغییر وضعیت دستگاه های اداری با پیگیری هایی كه نماینده در دستور كار قرار می دهد ، می توان درآمد ورزش را برای كارمندان ، قهرمانان و تیم ها خرج كرد.

این مقام مسئول در پایان اذعان داشت: در حال حاضر مدیر كل امور ورزش و جوانان استان تهران را عهده دار است و می تواند با هوشمندی و تجربه خود تغییر دایمی ایجاد كند و این استقبال جوانان است.

حسین نوش آبادی در ادامه جلسه گفت: ورامین از توانایی بالایی برای ورزش برخوردار است و این نشان دهنده پتانسیل بالای جوانان منطقه است.

نماینده سهل فرامین در مجلس گفت: 6 تیم به نام ورامین در بالاترین سطح رقابت با حریفان خود رقابت می کنند و این فرصت باید موجب رونق علاقه مندان و بهترین شرایط برای ساختن آینده شهر شود.

نوش آبادی افزود: “ورزش در ورامین با همه مشکلات رو به جلو است ، به همین دلیل باید از مدیریت ، کارمندان و زحمتکشان در این زمینه قدردانی شود.”

این بازیگر اذعان داشت: از گذشته تاکنون بسیاری از پیشکسوتان برای جوانان تلاش کرده اند و آنها در حال حاضر به ثمر می رسند و باید مورد استقبال عزیزان قرار گیرند.

نوش آبادی گفت: “ما در ارتقا the این ورزش و نام ورامین از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و برای دستیابی به اهداف با وزیر و مدیر کل ورزش و مکاتبات که برای دستیابی به نتیجه در دستور کار قرار گرفته است دیدار کردیم.”

09

دکمه بازگشت به بالا