استان ها

برخورد قانونی با ناقضان دستورالعمل‌های ستاد مدیریت کرونا

دیباروز / لرستان استاندار لرستان گفت: به منظور اجرای مصوبات ستاد اداره بیماری های کرونا ، با هرگونه تخلف برخورد قانونی می شود.

امروز ، نوزدهم نوامبر ، سید موسی خادمی گفت: پس از اعلام مراسم عروسی در یکی از روستاهای بولدختر ، مقامات قانونی در این شهرستان حامیان مالی مراسم را دستگیر کردند.

وی افزود: طبق مصوبات ستاد ملی و منطقه ای برای مدیریت بیماری کرونا ، هرگونه اجتماع و ازدحام جمعیت در قالب مراسم عزاداری یا عروسی ممنوع است و این اقدام در این زمینه انجام شده است.

رئیس ستاد اداره بیماری های کرونا در فرمانداری با بیان اینکه به هیچ وجه از اجرای مصوبات ستاد اداره کرونا چشم پوشی نخواهیم کرد ، افزود: در این راستا متخلفان به مراجع قضایی معرفی می شوند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: به منظور اجرای مصوبات اداره بیماری های کرونا ، مالکان چندین اتحادیه صنفی که به پروتکل های بهداشتی پایبند نبودند با حکم دادگاه دستگیر و فروشگاه های آنها تعطیل شد.

خادمی گفت: با توجه به اینکه استانداری به دلیل شیوع بیماری و خطر بیماری ویروس کرونا قلب در وضعیت قرمز قرار دارد ، نظارت بر واحدهای صنفی به صورت دوره ای و مستمر انجام می شود.

وی اظهار داشت: ما از هموطنان عزیز می خواهیم با پیروی از دستورالعمل ها و مصوبات ستاد دولت کرونا ، استفاده از ماسک را در نظر بگیرند و در اجتماعات شرکت نکنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا