استان ها

برپایی دوره های آموزشی آنلاین و رویدادهای علمی در سطح ملی علمی ، گام های ارزشمند موسسه علوم و فنون کیش در شرایط بحران کرونا

و به گزارش دیباروز از کیش: در این مجمع ، ناصر آخوندی ، عضو هیئت مدیره و معاون توسعه اداری این سازمان ، از تلاش اعضای هیئت مدیره ، مدیر عامل و کارکنان موسسه در برخورد با 99 بحران ها. ، تلاش جدی برای برون رفت از مشکلات ناشی از گسترش محدود ویروس کرونا. ایجاد بستری برای برگزاری دوره های آموزشی آنلاین و برگزاری رویدادهای علمی ملی ، اقدامات ارزنده ای برای این گروه محسوب می شد.

عضو هیئت مدیره و معاون توسعه اداری سازمان منطقه آزاد کیش ، عضو هیئت مدیره و معاون توسعه اداری سازمان منطقه آزاد کیش ، با توصیف سوابق چشمگیر مرکز نوآوری افزود: شرکت ها و استارتاپ ها نقطه عطفی هستند و در کارنامه این موسسه به ثبت رسیده اند.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی ناشی از محدودیت های شیوع بیماری عروق کرونا قلب ، از بازسازی و افتتاح فرهنگسرای مرکزی در جزیره کیش به عنوان یکی دیگر از اقدامات موثر موسسه علم و فناوری یاد کرد.

در تکمیل این جلسه ، مسعود توفیقی ، مدیر انستیتوی آموزش علوم و فناوری کیش ، ضمن تشکر از حمایت سازمان منطقه آزاد کیش ، اظهار داشت: بستر آموزش آنلاین برای همکاران ما به صورت 24 ساعته راه اندازی شد و اکنون پس از گذشت نزدیک به یک سال ، ما یک روند صعودی در جذب دانش آموزان مشاهده کرده ایم.

وی گفت: “با ایجاد تنوع در سبد محصولات ، از جمله راه اندازی دوره های ناهمزمان و زبان های غیر انگلیسی (آلمانی ، فرانسوی ، روسی ، چینی ، ترکی و ترکی) ، گام دیگری در جهت ارتقا و توسعه محصولات آموزشی برداشته شده است.” اضافه.

توفیقی گفت: مرکز نوآوری با جذب 51 شرکت دانش بنیان و سال گذشته با برگزاری رویدادهای ملی از جمله محاسبه نیازهای فناوری تجارت آزاد ، مناطق اقتصادی و کشاورزی عمودی بیشترین تعداد شرکت را در بین مناطق آزاد کشور به خود جلب کرد. باغها ” سطح فعالیت های علمی در این جزیره افزایش یافته است.

وی برنامه عملیاتی سال 1400 را توضیح داد و برنامه های عملی را در زمینه ارتقا و توسعه اهداف م Instituteسسه علم و فناوری کیش در مرکز نوآوری جزیره و در بخش آموزش ارائه داد.

محمد صابر ، ناظر اول این مجمع ، به تلاش های موسسه علم و فناوری کیش در مرکز نوآوری اشاره کرد و افزود: ورود به عرصه تحقیق ، جذب و حمایت از شرکت های دانش بنیان فرصت های اقتصادی ارزشمندی را برای کیش فراهم می کند. ” جزیره “

شایان ذکر است که در مجمع عمومی عادی سهامداران موسسه علم و فناوری کیش ، صورتهای مالی این موسسه تا تاریخ 21 مارس 2017 به اتفاق آرا تصویب شد.

در این مجمع ناصر آخوندی ، عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش و معاون توسعه اداری ، مسعود توفیقی ، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره موسسه علوم و فناوری آموزشی کیش و هیئت مدیره کیش حضور داشتند. شرکت سرمایه گذاری منطقه آزاد ، امین محمودیا ، عضو هیئت مدیره و مدیر امور مالی و اداری موسسه علوم و فناوری آموزشی کیش ، مهدی شاه کرمی ، نماینده حقوقی نهاد حسابرسی ، مصطفی قاجار ، سرپرست دوم و گروهی از کارکنان مالی در سایت. دفتر سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

46

دکمه بازگشت به بالا