استان ها

برگزاری مراسم آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیر عمد در آستانه عید سعید فطر در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه و مسئولین/تصاویر

کهجلوه و والی بوئر احمد کوهجلوه و بویراحمد در نشست خبری پیرامون آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و رهبر نماز جمعه یاسوج ، رئیس کل دادگستری استان ، معاون استاندار و جمعی از قضات و معاونان تبریک عید سعید فطر و خرمشهر را گفت: ” آزادی از نظر بسیاری از کارشناسان نظامی ، سیاسی و استراتژیک جهان باورنکردنی است. “
حسین کلینتاری افزود: قدرت ، یاری و اراده خداوند مهمترین عامل در این موفقیت و پیروزی خون بر شمشیر بود.
کلانتری به روز جهانی بیت المقدس اشاره کرد و افزود: هفت پیام رهبر خردمند انقلاب جهان را تغییر داده و باعث بیداری ، آگاهی و روشنگری بیشتر در جهان شده است.
در آستانه عید سعید فطر ، 30 زندانی از جنایات ناخواسته از جمله 26 مرد و چهار زن آزاد شدند.

والیان کوگیلویه و بویراحمد گفتند: “این روزها همه از بندگی روح آزاد خواهند شد و این بندگان در این جشن منجر به آزادی زندانیانی می شوند که منتظر خانواده های خود هستند.”
و شریف ادامه داد: “من صمیمانه از همه کسانی که به زندانیان خدمت می کنند ، کسانی که زندانیان ، زندانیان را از این وضعیت نجات می دهند تشکر می کنم.”
شهردار به جنایات ناخواسته و مالی اشاره کرد و گفت: این مشکلات ممکن است برای هر کسی بوجود بیاید و باید به گونه ای در نظر گرفته شود که باعث شود مردم به دلیل بدهی های کوچک در زندان نمانند.
وی افزود: ما باید سعی کنیم این افراد را به زندگی عادی خود برگردانیم و با روال جدید زندگی جدیدی را آغاز کنیم.
فرماندار وحدت ، همدلی ، وحدت و تعامل بین مسئولان استان را الگویی دانست و گفت: بسیاری از مشکلات استان با توجه به این وحدت و انسجام حل شده است.
وی برتری برخی شاخص ها و بخش هایی از استان ، اما همچنین محدودیت ها و محرومیت ها را از دیگر مزایای این اتحادیه عنوان کرد.
وی افزود: کمک و مساعدت به نیازمندان یکی از دستورات بزرگان دین مبین اسلام است و ما باید براساس توصیه‌ها و دستورات بدهی خام به افراد نیازمند عمل کنیم.

کلانتری در پایان گفت: “ما وظیفه همکاری و کمک به اقدامات مقامات قضایی و اداره کل زندان ها را بر عهده داریم و از این اقدامات نیک حمایت می کنیم.”
نماینده ولی فقیه در استان و رهبر نماز جمعه در شهر یاسوج در این مراسم گفت: مومن و فرد روزه دار همیشه باید درباره همه مردم فکر کنند ، چه زنده باشند و چه زنده. هیچ زندانی یا مشکلی در جامعه وجود نداشت.

وی ادامه داد: طبیعی است که مشکلات در جهان بوجود بیاید. در این صورت ما به عنوان اسلام گرایان ، اسلام گرایان و بشریت موظف هستیم که از مشکلات این افراد مراقبت کنیم.
حجاج اسلام حسینی اضافه کرد: در زمینه کمک به حل مشکلات مردم ، وظیفه مسئولان نظام اسلامی بیشتر است.
در این مراسم از برخی قضات و دادستانانی که در آزادی زندانیان فعال بودند نیز تجلیل شد.

46

دکمه بازگشت به بالا