بهترین کوادکوپتر های سال 2023

البته در این مقاله منظور ما از پهپاد یا drone ( پهپاد غیر نظامی) می باشد. این نوع از پهپادها به کوادکوپتر معروف هستند و نوع دوربین دار آن در ایران هلی شات گفته می شود.

عکس ها و فیلم های هوایی روزانه در مجلات ، تلویزیون و شبکه های اجتماعی به طور گسترده مشاهده می شوند. تصاویر گرفته شده با پهپادهای فیلمبرداری مطمئنا شما را به این اندیشه فرو می برد که چگونه می توانید صاحب یک کوادکوپتر شوید تا با استفاده از آن تصاویر و فیلم هایی با این کیفیت و ارتفاع به ثبت برسانید.

برخی از کوادکوپترها دارای ویژگی های مختلفی هستند، مانند سنسورهای جلوگیری از موانع، GPS و عملکرد بازگشت به خانه. این ویژگی‌ها می‌توانند مفید باشند، اما قیمت مویک مینی ۳ پرو را نیز افزایش دهند.

پهپاد دوربین دار دقیقأ چیست؟

یک پهپاد دوربین دار (هلی شات) به پهپادی گفته می شود که دارای دوربین بوده یا قابلیت حمل دوربین را داشته باشد. این محصولات باید از قابلیت های ویژه ای برای ثبت فیلم ها و عکس های با کیفیت بهرمند باشند که از مهمترین این موارد می توان به دوربین با کیفیت، لرزشگیر مناسب، زمان پرواز بالا، مکان یاب ماهواره ای و تعادل ویژه برای پروازی صاف و بدون لرزش اشاره کرد.

یک پهپاد دوربین دار چه کاربردهایی دارد؟

مطمئنا یک هلی شات یا پهپاد دوربین دار می تواند در زمینه های زیادی به کاربران خود خدمات رسانی کند که مهمترین آنها استفاده در آتلیه های عروسی، فیلم های سینمایی و تلویزیونی، تهیه نقشه های هوایی و نظارت بر پروژه ها عمرانی از فاصله دور می باشد. با ورود این تکنولوژی به بازار جهانی شاهد استقبال فراوان عکاسان و کاربران از محصولات بوده ایم که نشان از رضایت کاربران و همچنین کاربردی بودن این ربات های پرنده را دارد.

چه نکاتی هنگام خرید پهپاد دوربین دار باید مورد ارزیابی قرار بگیرند؟

اما علاوه بر اینکه پهپاد دوربین دار یا هلی شات چیست؟ و در چه زمینه هایی می توانید از آن استفاده کنید باید بدانید به چه نکاتی هنگام خرید هلی شات دقت کنید؟

بهترین کوادکوپتر در سال 2023

قبل از اینکه به معرفی بهترین کواد کوپترها بپردازیم، ابتدا باید بدانیم بهترین پهبادهای کنترلی چه ویژگی هایی دارند؟ محصولاتی که در لیست بهترین کواد کوپترها قرار دارند، از ویژگی های زیر برخوردار هستند:

  • اندازه کوچک و وزن سبک: کوادکوپترها در اشکال و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. اگر قصد دارید را با خود حمل کنید، بهتر است پهپادی را انتخاب کنید که سبک وزن و قابل حمل باشد.
  • دوربین با کیفیت بالا: دوربین یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که در خرید مویک ایر ۳ باید به آن توجه کرد. اگر می خواهید عکس ها و فیلم های با وضوح بالا بگیرید، به یک پهپاد با دوربین خوب نیاز دارید.
  • زمان پرواز: زمان پرواز مدت زمانی است که یک کواد کوپتر می تواند قبل از نیاز به شارژ مجدد در هوا بماند. اگر قصد دارید از مولتی روتور برای مدت طولانی به پرواز درآورید، به پهپادی با زمان پرواز طولانی نیاز دارید.

مداومت پروازی مویک Air 2S

باتری به کار رفته برای این هلی شات از نوع سه سل لیتیومی می باشد که ظرفیتی حدود 3500 میلی آمپر با ولتاژ 11.55 ولتی دارد. این باتری حدود 31 دقیقه مداومت شارژی دارد. زمان شارژ آن حدود 60 دقیقه می باشد. این باتری حدود 198 گرم از وزن پرنده را به خود اختصاص می دهد.

سیستم انتقال تصاویر

دوربین کوادکوپتر مویک ایر 2 اس از سیستم انتقال تصویر OcuSync 3.0 بهره می برد که از پیشرفته ترین سیستم ها می باشد و می تواند در کمترین زمان از فاصله 12 کیلومتری تصاویر و ویدیوهای ضبط شده را با کیفیت واضح بر روی ریموت کنترل ارسال کند.

ریموت کنترل چهار آنتن با برد مسافت 18 کیلومتر

برای هدایت پرنده یک ریموت کنترل 2.4 گیگاهرتزی چهار آنتن در نظر گرفته شده است که می تواند تا محدوده 18 کیلومتری کوادکوپتر DJI Air 2S را کنترل کند. این ریموت فاقد صفحه نمایش است که برای تماشای تصاویر و ویدئوها باید یک دستگاه هوشمند بر روی آن نصب کرد. قیمت مویک ایر ۲ اس بالاتر از نسخه استاندارد دارد. شما می توانید نسبت به خرید مویک از فروشگاه اینترنتی ما با قیمتی مناسب اقدام کنید.

دکمه بازگشت به بالا