اجتماعی

بوستان شهدای گمنام زینبیه در منطقه۱۳ افتتاح شد

گلزار شهدای گمنام زینبیه در منطقه 13 افتتاح شد

صبح امروز (20 اسفند) پنجمین جشنواره شهید باکری در منطقه 13 با افتتاح گلزار گمنام شهدای زینبیه و غرس نهال یاد و خاطره شهدا توسط معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران ادامه یافت.

با توجه به دندان های ما همزمان با پنجمین روز از جشنواره شهید باکری در منطقه 13 و به مناسبت هفته منابع طبیعی، شهدای گمنام پارک زینبیه نظری، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، علی احمدی شهردار تهران حضور یافتند. تیپ 13 امیر المشایخی فرمانده پادگان 01 اتباع افتتاح و وارد عمل شد.

در ابتدای این مراسم ضمن نثار گل بر مزار شهدای گمنام زینبیه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و معاون شهردار تهران از تندیس این جشنواره رونمایی کرد.
در ادامه مسئولین به یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس در جوار مزار شهدای گمنام شهر زینبیه به یاد رشادت های این شهدا 2 اصله درخت سرو و 50 اصله نهال میوه و پهن برگ غرس کردند.
ایستگاه هایی مانند محیط زیست، پسماند، فضای سبز، نقاشی کودکان، سلامت، سامانه مدیریت شهری 137 و یادمان شهدا نیز خدمات مختلفی را به شهروندان و مشتریان ارائه می کردند.
گلزار شهدای گمنام ناحیه 13 زینبیه در زمینی به مساحت 700 متر مربع و مجهز به آبنما، مبلمان شهری و فرش شده با گل و 100 اصله نهال و درخت توسط عامل خدمات شهری و محیط زیست در منطقه 13.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 13، پخش سرود ملی راهپیمایی، امضای اولین سالگرد جشنواره شهدای باکری و سخنرانی فرمانده پادگان آموزش 01 از دیگر بخش های این مراسم بود.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا