علمی و پزشکی

تاثیر سلامت پوست سر بر کیفیت مو

ریزش مو یکی از رایج ترین مشکلاتی است که بسیاری از زنان و مردان در طول زندگی خود دارند. یکی از ساده ترین راه های جلوگیری از ریزش مو ، حفظ سلامت پوست سر است که باعث تقویت پیازهای مو می شود. فولیکول های مو یک چرخه رشد دارند که می تواند توسط هورمون ها ، داروها ، رژیم غذایی ، بیماری و بسیاری از عوامل دیگر تغییر کند.

تحقیقات نشان می دهد که سلامت مو ، پوست سر و بافت های زیر جلدی به تغذیه خوب و محصولات مراقبت از مو بستگی دارد که می تواند نقش مهمی در رشد مو ، ضخامت ساقه مو ، زنده ماندن و رشد طبیعی داشته باشد. عملکرد سلول را در لایه های پوست سر بهبود می بخشد و فولیکول مو رشد مو را بهبود می بخشد.

تأثیر سلامت پوست سر بر کیفیت مو

یک پوست سر سالم و طبیعی با PH طبیعی و ضخامت طبیعی کوتیکول و درم رشد مو را بهبود می بخشد یا ریزش مو را کاهش می دهد. بنابراین ، برای داشتن موهای سالم و بدون مشکل مانند ریزش مو ، بهترین راه تقویت بستری است که در آن فولیکول های مو می توانند به طور سالم رشد کنند و در برابر عوامل مضر مانند آلودگی ، استرس ، بیماری ها و … مقاومت کنند. . این بستر ، پوست سر ، که لایه های مختلفی دارد و بافت های سلولی سالم تر و متعادل تر هستند ، بهترین بستر برای حفظ فولیکول های مو و رشد سالم فولیکول های مو بود.

علاوه بر تغذیه مناسب و حفظ جسمی سالم که تأثیر مستقیم بر سلامت پوست و مو دارند ، استفاده از محصولاتی که برای این منظور طراحی شده اند روند بدست آوردن مو و پوست سر را کامل می کند.

شامپو پاک کن با استفاده از فناوری بیوبستر ، مراقبت از پوست سر را آغاز می کند ، سلول های پوست سر را ترمیم و تقویت می کند ، موها را سالم و زیبا می کند.

دکمه بازگشت به بالا