حوادث

تاکید بر مشخص شدن سهم دستگاه‌ها در وقوع سرقت/ ارتباط روشنایی و سرقت در معابر

سخنگوی ناجا تأکید کرد که باید نقش همه دستگاه ها در سرقت مشخص و به اطلاع عموم برسد.

سردار مهدی حاجیان در مصاحبه با دیباروز ، وی در مورد ادامه اردوگاه مبارزه با سرقت گفت: قرارگاه سرقت در استان ها با فرمانداری اداره می شود و ریاست انتظامی فرمانداری دبیر آن است و در این اردوگاه دستگاه ها و نهادهای دیگری نیز وجود دارند ، زیرا در واقع سرقت ها دلایل و عوامل زیادی دارد. این تنها پلیس نیست.

وی ادامه داد: “به عنوان مثال ، اگر نور در خیابان کم یا خاموش باشد ، قطعاً سرقت افزایش می یابد.” ما پلیس نیز هستیم اما فقط درگیر نیستیم و در این مثال اداره برق نیز مشارکت می کند و به همین دلیل در استان ها وی ریاست ستاد فرمانداری ها را بر عهده دارد تا نهادها بتوانند در موضوع پیشگیری کار کنند.

حاجیان عملیات قرارگاه ضد سرقت را مثبت و م effectiveثر توصیف کرد و گفت: بسیاری از م institutionsسسات در وقوع سرقت سهیم هستند و باید سهم آنها مشخص و اعلام شود. قبلاً اردوگاه چنین نبود و تنها س questionال در مورد سرقت از پلیس بود. اما اکنون تغییراتی ایجاد شده و در صورت سرقت ، به عنوان مثال می توان از شهردار س askedال کرد که چرا در یک باغ خاص روشنایی وجود ندارد.

سخنگوی ناجا با تأیید درگیر بودن بسیاری از م institutionsسسات در این سرقت گفت: “محیط درگیر است.” آیا نورپردازی محیط و محیط آرام کار پلیس است؟ مشکلات اقتصادی کار پلیس است؟ بنابراین ما باید بپذیریم که نهادهای مختلف از جمله پلیس سهیم هستند ، اما نهادهای دیگری نیز هستند که باید اقدام کنند.

وی گفت: در اردوگاه ضد سرقت قصد داریم روند کار را به گونه ای هدایت کنیم که ارزیابی دستگاه های موجود در سرقت مشخص شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا