استان ها

تجلیل از مقام شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه

به گزارش خبرنگار گروه منطقه ای خبرگزاری آنا از تربت حیدریه، همزمان با هفته بزرگداشت مقام شامخ شهدا، «مراسم تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران» در دانشگاه آزاد توربه حیدری یک گردنبند. (ادامه مطلب)

تجلیل از مقام شامخ شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه

این مراسم با حضور محمدحسین علیزاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تربت حیدری، حجت الاسلام محمدعلی فاطمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تربت حیدری و مهدی زاهدی رئیس کمیته اجتماعی و فرهنگی استان برگزار شد. جمهوری اسلامی شورای اسلامی شهر با حضور محمد حاتمی و سعید میرزاده معاون اداری و توسعه منابع، مهدی رهنما معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه تربه حیدریه از هشت فرزند شهید و 9 نفر از کارکنان ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان تربه حیدریه با سپری تجلیل کردند. قدردانی

محمد حاتمی رئیس دانشگاه آزاد تربه حیدری با گرامیداشت یادواره 22 اسفند، یاد و خاطره شهدا گفت: است.

تجلیل از مقام شامخ شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه

حجت الاسلام محمدعلی فاطمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرابة الحیدریه نیز با استناد به آیات و روایاتی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم به بیان شایستگی و مقام والای شهدای فلقم پرداخت.

پس از اقامه نماز جماعت در مسجد حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) مجتمع فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت الحیدریه، حاضران با حضور بر مزار شهدا با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید میثاق کردند. از ناشناخته ها شهدای این دانشگاه

تجلیل از مقام شامخ شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه

به گزارش آنا، در این مراسم با حضار و جمعی از فرزندان و خانواده های شهدای شرکت کننده در این آیین، به یاد شهدا چند درخت در محوطه دانشگاه آزاد حیدریه کاشته شد.

انتهای پیام/4103/4062/

دکمه بازگشت به بالا