استان ها

تدابیر شهید همدانی از جنگ ۳۰ساله علیه کشورهای اسلامی جلوگیری کرد

به گزارش خبرگزاری دیباروز استان شهرحال و بختیاری، مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت سردار شهید حاجی حسین حمدانی (مدافع حرم حبیب شاهدایی) در حسینیه لشکر آیت الله بهادینی برگزار شد. حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام.

در این مراسم سردار علی محمد اکبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه حبیب مدافع حرم حاج حسین حمدانی گفت: شهید حاج حسین همدانی دقیقا 7 سال پیش در 25 آنلاین 1394 به شهادت رسید. ، و این مراسم برگزار شد. به همت ستاد حضرت قمر بنی هاشم سلام به منظور تجلیل از مقام شامخ شهید و تبیین الگوهای رفتاری شهید حاج حسین حمدانی برپا شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم سلام الله علیها افزود: شهید حاج حسین حمدانی توانست فرصت ها را از تهدیداتی که در کشور بود و در جبهه مقاومت و در جبهه مقاومت، تدبیر این شهید با صرفه جویی در اختیار بگیرد. سوریه. جنگ 30 ساله ای را ممکن ساخت که دشمنانش با حمایت از دولت های استکباری و مرتجع منطقه، مانع از دولت های اسلامی شدند.

سردار اکبری ادامه داد: شهید حمدانی دارای شخصیتی معنوی و رهبری بسیار فرزانه بود و یکی از ویژگی های مهم وی این است که در مبارزه با بسیاری از گروهک های ضد انقلاب در یمن جزء مبارزان قبل و بعد از انقلاب بود. او نقش مهمی در مهار نزاع های مختلف در کشور داشت و عملکرد بسیار خوبی در سپاه پاسداران داشت که این شهید امروز به عنوان الگو به نسل جوان منتقل کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید شهید الحمدانی را به عنوان الگو برای جوانان خود مانند شهید حاج قاسم سلیمانی که خود معلم است معرفی کنیم و رفتار و عملکرد واقعی این شهید را تبیین کنیم.

سردار اکبری تصریح کرد: برخی از سران فتنه امروز کینه ای نسبت به حاج حسین حمدانی دارند، چرا که این شهید توانست بسیاری از فریب خوردگان فتنه سال 88 از جمله کسانی را که بعدها در راه انقلاب به شهادت رسیدند، جذب کند.

لازم به ذکر است تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش گزیده ای از سخنان پیشوای قلوب شهید حاج قاسم سلیمانی درباره شخصیت والای شهید مدافع حرم حاج حسین حمدانی حبیب شهدا. از قلب ها حرم، از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

46

دکمه بازگشت به بالا