اقتصادی

ترافیک سنگین در جاده‌ها و یکطرفه شدن چالوس و هراز

بزرگراه تهران به شمال و محور شالوس و هراز (شمال و جنوب) در اکثر محورهای ترافیکی (در جاده برگشت) یکطرفه شد.

به گزارش دیباروز، بر اساس آخرین گزارش مرکز ملی مدیریت راهداری، تردد از محور کرج – شالوس (از جنوب به شمال) تا اطلاع ثانوی ممنوع و ترافیک سنگین در این محور (از شمال به جنوب) وجود دارد. در مناطق انارک، پل زنگوله، ناسا و کرماپ و همچنین تردد از اتوبان تهران – شمال (از جنوب به شمال) و تردد از محور هراز (از جنوب به شمال) تا اطلاع ثانوی ممنوع و ترافیک سنگین در محور هراز (از جنوب به شمال) است. از شمال به جنوب) و در مناطق لاریجان، بیژن، آنا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک.

وضعیت تردد در سایر محورهای شمالی به این صورت است که در محور فیروزکوه (از شمال به جنوب) از روستاهای پل سفید، دماوند، گلهک، بزرگراه رشت به کاسپین، مناطق جنگلی سراوان، رودبار، شیرین سو، محور پردیس و بزرگراه تردد می شود. – منطقه تهران جاجرود گزارش شده است.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور، در سایر محورهای مواصلاتی نیز وضعیت به همین منوال است. جشم شور و حدفاصل بهشت ​​زهرا تا بزرگراه آزادگان در محور تهران – وشم و بالعکس حد فاصل حجاب آباد تا محور رودک – اردبیل – آستارا و بالعکس در محدوده کریدور حیران و بالعکس. محور گالیشی – گلستان مشاهده شد.

البته در محورهای مواصلاتی شرایط جوی متفاوتی وجود دارد به طوری که تداخل جوی برای محورهای شمالی وجود ندارد و در برخی از محورهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، کوگلیه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری بارندگی گزارش شده است. . خوزستان و گیلان.

از سوی دیگر بر اساس تصاویر دوربین‌های مداربسته، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های راهداری در سراسر کشور به جز محورهای ممنوعه و ممنوع، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی انجام می‌شود. طی شبانه روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات دو آمار فعال تردد در محورهای برون شهری نسبت به روز گذشته یک دهم درصد افزایش نشان می دهد. سهم خودروهای سنگین 10.5 درصد است.

بر اساس این گزارش، اوج تردد بین ساعت 18 تا 19 و حداقل تردد بین ساعت 4 تا 5 است و مردم می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا