فرهنگ و هنر

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند هم‌افزایی همه نهادها و دستگاه‌ها است

گسترش فرهنگ ایثار و شهادت مستلزم تشدید همه نهادها و دستگاهها است

معاون وزیر آموزش و پرورش بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فعالیت های فرهنگی که در راس آن ارتقا promoting فرهنگ ایثار و شهادت است ، نیاز به افزایش تعداد ادارات ، نهادها و دستگاه های اجرایی دارد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران ، سردار يعقوب سليماني ، چهارشنبه ، 26 آذرماه در جلسه روساي ادارات و كارشناسان كارگزار فرهنگي بنياد خراسان رضوي كه در سالن اجتماعات شهيد هاشمي نژاد در مراسم بزرگداشت شهدا برگزار شد ، اظهار داشت: خدمت ايثارگرانه به جامعه.
معاون وزیر فرهنگ و آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: اولویت اول در اجرای فعالیت های فرهنگی ، حضور منابع انسانی خبره کاملاً آشنا با حوزه ایثار و شهادت و باتجربه در امور اجتماعی ، ضمن تهیه یادداشت با حضور نمایندگان فرهنگی در استانها و سایر نهادها است. مربوط به دستور کار برای جلوگیری از تکرار.
سلیمانی ادامه داد: قسمت مهمی از مشکلاتی که امروز در فعالیت های فرهنگی وجود دارد به دلیل عدم هدف گذاری و برنامه ریزی مناسب و کاستی در اجرای کامل عملیات و عملیات است و امیدواریم این مسائل و مشکلات به زودی برطرف شود.
وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران نقطه مرجع گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در کشور است ، افزود: سند ملی و راهبردی دفاع ، مقاومت ، جهاد ، ایثار و شهادت در حال بررسی و تدوین است و بنیاد در صدد بهبود و تقویت اثربخشی برنامه ها است. ما فعالیت هستیم.
وی با تأکید بر اهمیت آموزش این بزرگواران اظهار داشت: مسئله خدمت به شهدا و جانباختگان خود موضوعی جدی است. بیش از 54000 دانشجوی شهید در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می کنند و خود را فدا کرده اند و در این راستا سعی داریم با دانشگاه آزاد تفاهم نامه ای منعقد کنیم تا شاهد پیشرفت کمی و کیفی در آموزش عالی دانشجویان عزیز باشیم.
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه فعالیتهای فرهنگی خوبی در استان خراسان رضوی اجرا شده است ، خاطرنشان کرد: فعالیتهای فرهنگی به ویژه در ولایت خراسان رضوی که استان حج است نیاز به آموزش و تقویت نیروی انسانی توانمند و باتجربه دارد.
در این نشست همچنین مدیرکل اداره گردشگری حج در کوثر و مدیرکل و معاون وزیر فرهنگ در بنیاد خراسان رضوی حضور داشتند.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا