حوادث

تشدید طرح برخورد با لایوهای غیراخلاقی اینستاگرام/هشدار به صاحبان اماکن ورزشی

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فراغه از تشدید طرح عملیاتی شناسایی و برخورد با پخش زنده غیراخلاقی توسط پلیس مناطق عشایری سراسر کشور خبر داد.

به گزارش دیباروز، سرهنگ رامین پاچایی در این خصوص گفت: با توجه به اقدام غیراخلاقی و مجرمانه عده ای در فضای مجازی که با اهداف مختلف اقدام به پخش زنده غیراخلاقی در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده بودند، طرح رسانه ای و عملیاتی پلیس FAT در 100 ماموریت ویژه نیروهایی که با افراد فاسد اخلاقی سر و کار دارند، من را به مرحله بعدی رسانده است: اجرای درآمد.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری تعدادی از مجرمان فعال در زمینه پخش پخش زنده غیراخلاقی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در شهرهای مختلف کشور، گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته در این زمینه علت اصلی این امر این است که جرم این افراد در مرحله اول کسب درآمد مادی است که جرم بزرگی است و در مرحله بعد منجر به انحطاط اخلاقی استفاده کنندگان به ویژه جوانان می شود.

بشایی افزود: در برخی موارد مرتکبان این جرایم هنگام حضور در استادیوم های ورزشی به ویژه باشگاه های ورزشی، استخرها و … اقدام به پخش زنده غیراخلاقی کرده بودند. لازم است صاحبان اماکن ورزشی بر گروه خود نظارت بیشتری داشته باشند.

معاون فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی فتای فرجه گفت: رصد این گونه اقدامات خلاف اخلاق و خلاف شئونات اسلامی و موازین جامعه توسط سامانه های هوشمند بررسی و تحلیل می شود و برای متخلفان اقدامات قضایی و پلیسی پیش بینی می شود.

در این زمینه بخوانید: شعبه های اصلی شبکه زندگی غیراخلاقی دستگیر شدند

به گزارش سایت پلیس، به والدین توصیه می شود فعالیت های آنلاین فرزندان خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام زیر نظر داشته باشند، زیرا بیشتر جلسات لایو اینستاگرام در اواخر شب انجام می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا