استان ها

تشکیل فراکسیون مهارت مجلس شورای اسلامی

دیباروز / کرمان نماینده مردم زرند و کهبانان در مجلس شورای ملی از تشکیل یک جناح ماهر در شورای شوراهای اسلامی خبر داد.

“عفت شریعتی” در مصاحبه با خبرگزاری دانشجویان ایران اظهار داشت: “جناح ها در سازماندهی برنامه ها و پروژه های مجلس بسیار مؤثر هستند.”

وی افزود: با توجه به تمرکز مقام معظم رهبری و نیازهای استراتژیک کشور در چهل سال دوم انقلاب ، ما می خواستیم برنامه ریزی گسترده ای در رابطه با موضوع آموزش مهارت داشته باشیم ، بنابراین تشکیل گروه مهارت را سامان دادم.

وی گفت: “در سالهای اخیر ، رهبر معظم انقلاب به طور جدی روی آموزش مهارتها به عنوان وظیفه اصلی در دستیابی به پیشرفت و پیشرفت در سطوح ملی و اجتماعی تمرکز کرده اند ، و کارشناسان معتقدند که مقدس بودن مداوم وی بر آموزش مهارتها برای جامعه بخصوص نسل جوان به دلیل نقش محوری مهارت در همه زمینه ها ، به ویژه در رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی و همچنین جهش تولید.

نماینده مردم زرند و کهبانان در شورای اسلامی شورا گفت: محوریت مقام معظم رهبری فقط به اظهارات محدود نمی شود و راهکارهای اساسی و عملیاتی در مورد این موضوع مهم شکل گرفته است.

وی افزود: تشکیل ستاد ملی آموزش مهارت های رسانه ای و مأموریت ویژه شبکه آموزش ، تشکیل ستاد آموزش مهارت ، ایجاد معاونت مهارت در دانشگاه آزاد و وزارتخانه های علوم و بهداشت و ده ها نمونه دیگر از اولین ثمرات این استراتژی اساسی است. این بزرگترین انقلاب است.

شریعتی ادامه داد: بر این اساس ، ورود به مجلس یازدهم در این زمینه در اسرع وقت فوق العاده است و ما معتقدیم این دوره مجلس با تعهد فراوان خود به آرمان های امام خمینی (ره) و لیست های مقام معظم رهبری در این حوزه حساس ، باید عقب ماندگی قبلی را جبران کند. دوره های قبلی ” این باشد که رهبر امور مجلس با یک رهبر در این زمینه باشد.

نماینده مردم زردان و کهبانان در شورای شوراهای اسلامی اظهار داشت: تشکیل گروه مهارت در حقیقت ورود مستقیم اعضای انجمن در یک موضوع مهم و اساسی در آینده کشور و نسل جوان است که باید آن را عاقل و توانمند تفسیر کرد. به عنوان یک جناح مقطعی ، فراکسیون Skills قادر به استفاده از نمایندگان کمیته های مختلف ، تهیه گزارش و نظارت بموقع آژانس های ذیربط به عنوان بازوی نظارتی و قانونگذاری در اجرای این سیستم استراتژیک سیستم است.

وی اضافه کرد: “در حال حاضر ، در بین آژانس هایی که در زمینه مهارت فعالیت می کنند ، کرسی مجلس مانند مقام مقننه خالی است. با تشکیل گروه مهارت می توان شاهد اتفاقات خوبی برای وحدت رویه ها و انسجام ملی در زمینه جهش تولید و اقتصاد مقاومت با اقتدار بود.” کنترل پارلمان باشید.

وی گفت: “تاکنون تعداد زیادی از بازیگران تمایل خود را اعلام کرده اند و تا آخرین روز دادگاه عمومی ، 82 نفر الگوی امضاء را امضاء کرده اند که انشاءالله می خواهیم. امیدواریم که گروه مهارت تغییر جدی در اشتغال و پیشرفت مهارت های نسل جوان و جامعه داشته باشد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا