تصمیماتی که فیل‌ها را غرق در اشتباه کرد!

تصمیماتی که فیل‌ها را غرق در اشتباه کرد!

و مجله ویک در مقاله ای نوشت که حزب جمهوری خواه اشتباهات زیادی مرتکب شد، اما چیزی که بیش از همه به آن آسیب زد، نامزدی “بسیاری از نامزدهایی بود که ترامپ را بیشتر از رای دهندگان دوست داشتند.” میلیون‌ها آمریکایی «نامزدهای حزب جمهوری‌خواه را بیش از حد رادیکال می‌دانند» که منجر به شکست جمهوری‌خواهان در میان مستقل‌هایی شد که باید به راحتی با یک پیام اقتصادی قانع‌کننده پیروز می‌شدند. داگ ماستریانو، نامزد راست افراطی برای فرمانداری پنسیلوانیا، جمعیت ترامپ را خوشحال کرد اما به نامزدهای حزب جمهوری‌خواه آسیب رساند. آمریکایی ها از حکومت دموکراتیک ناراضی هستند، اما جمهوری خواهان را نیز جایگزین مناسبی نمی دانند.

ویک به نقل از وال استریت ژورنال ادامه داد: جمهوری خواهان ناامید هستند و باید نگران خودشان باشند. بایدن به طور گسترده ای منفور است، 70 درصد رای دهندگان از وضعیت کشور ناراضی هستند، تورم نزدیک به 8 درصد است، جنایت در حال افزایش است، مرزها به هم ریخته اند… جمهوری خواهان حداقل باید یک پیروزی متوسط ​​در میان دوره ای کسب کنند. بالا.» جمهوری خواهان یکی یکی شکست خوردند.

میشل گلدبرگ در نیویورک تایمز می نویسد که جمهوری خواهان از بسیاری جهات اشتباه کردند، اما آنچه برای آنها گران تمام شد “انرژی سیاسی خشمگینی بود که توسط سازمان بهداشت زنان در فیلم دابز علیه جکسون آزاد شد، تصمیم دادگاه عالی که زنان را به دلیل محرومیت بدنی از حق رای محروم کرد. جمهوری‌خواهان با اعمال محدودیت‌های جدید برای سقط جنین به این حکم پاسخ دادند. صدای میلیون‌ها زنی که صدای رو علیه وید را شنیدند، خشمگین و نادیده گرفته شدند.

وقتی صحبت از انتخاب باروری به میان می‌آید، جمهوری‌خواهان به سادگی با ارزش‌های بخش بزرگی از رای‌دهندگان هماهنگ نیستند.» نماینده لورن بوپرت را در نظر بگیرید. این “ناسیونالیست مسیحی برجسته و جنجالی ضد سقط جنین” مصمم به پیروزی بود. همانطور که تام بونیر، یک تحلیلگر دموکرات که واکنش اولیه زنان به پرونده دابز را در طول مبارزات انتخاباتی دنبال می‌کرد، می‌گوید: «فکر می‌کنم روایت بزرگ‌تری درباره افراط‌گرایی جمهوری‌خواه وجود دارد که دابز واقعاً نقاط را با آن مرتبط می‌کند».

همانطور که هنری اولسن می‌گوید «اجرای کمپین انتخاباتی» دونالد ترامپ در آخر هفته یک اشتباه لحظه آخری بود که واقعاً به حزب او آسیب زد. حضور رئیس جمهور سابق در این تظاهرات “باید او را در کانون توجه قرار دهد و این هرگز برای حزبی که تلاش می کند رای دهندگانی را که او را تحقیر می کنند جلب کند خوب نیست. همانطور که دموکرات ها و رهبر اقلیت سنا میچ مک کانل گفت، حمایت های او اغلب نتیجه معکوس می دهد و انتخاب هایش با شکست مواجه می شوند”. در اکثر رقابت های رقابتی، ثابت کرد که نامزدهای حزبی ضعیف را جذب می کند.

فهرست نامزدهایی که مهارت ترامپ در شکست را ثابت می‌کردند طولانی بود: «مهمت اوز و داگ ماستریانو در پنسیلوانیا. تئودور دیکسون و جان گیبز از میشیگان؛ تیم مایکلز در ویسکانسین – همه آنها در ایالت ها شکست خورده اند (یا به نظر می رسد در راه رسیدن به) جریان اصلی جمهوری خواه هستند. و هرشل واکر، منتخب ترامپ در سنای جورجیا، پس از سناتور دموکرات رافائل وارنوک. او سقوط کرد و اکنون با دور دوم انتخابات در ماه دسامبر مواجه است، در حالی که فرماندار مخالف ترامپ، برایان کمپ، به راحتی در انتخابات مجدد پیروز شد. حکومت وحشتناک ترامپ حتی یک کرسی مجلس نمایندگان را نیز لکه دار کرد که می تواند کرسی مجلس نمایندگان را آلوده کند. او یک یا دو کرسی به دست آورد، مانند ناحیه سیزدهم اوهایو، جایی که انتخاب خود – مدیسون جسیوتو گیلبرت – را به یک قانونگذار ایالتی دموکرات باخت.

لس آنجلس تایمز در سرمقاله ای اعلام کرد که بزرگترین عامل در عملکرد ضعیف میان دوره ای حزب جمهوری خواه، “تلاش های حزب برای به عهده گرفتن نیروهای نگهدارنده” در چندین ایالت نوسان است. دموکرات ها برای تصدی پست وزیر امور خارجه که بر انتخابات نظارت می کند، «رقبای راست آلت» را در میشیگان، نیومکزیکو و مینه سوتا شکست دادند. پس از رد رقیب مورد حمایت ترامپ در انتخابات مقدماتی، رای دهندگان جورجیا بار دیگر وزیر امور خارجه جمهوری خواه براد رافنسپرگر را انتخاب کردند – که معروف بود درخواست ترامپ برای “یافتن” آرای کافی برای برنده شدن او در سال 2020 را رد کرد.

311311

دکمه بازگشت به بالا