استان ها

تعیین تکلیف کمربندی شیراز/انتهای ۱۴۰۲ نقطه پایان تنها آزادراه فارس!

دیباروز/ پرشیا وزیر راه و شهرسازی با اشاره به میزان پیشرفت در مقاطع مختلف بزرگراه شیراز – اصفهان اظهار امیدواری کرد: این پروژه تا پایان سال آینده تا قطعه ششم و تا پایان آن آماده بهره برداری شود. از سال. 1402 قسمت VII و VIII.

رستم قاسمی روز پنجشنبه 5 بهمن در حاشیه بازدید از قطعه 2 بزرگراه شیراز – اصفهان ضمن تبریک عید سعید فجر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه تا قطعه ششم (ورودی شیراز) 4 درصد پیشرفت مادی داشته و بیش از هزار. دیگر نیازی به یک میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نیست و پیش بینی می شود این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: قطعه هفتم و هشتم این پروژه که مصوبه وزارت دفاع و مصوبه اخیر هیات وزیران را دریافت کرده نیز حدود 4 درصد پیشرفت مادی دارد که به اتمام می رسد. با تامین مالی منابع در پایان

قاسمی ادامه داد: بخشی از قطعه هشتم که ابتدای بزرگراه شیراز – بوشهر است در قرارداد گنجانده شده که امید است با تامین منابع به بهره برداری برسد.

وی درباره تکمیل قسمت کمربندی شیراز گفت: پیش از این بین شهرداری، راه، شهرسازی و سرمایه گذار بخش خصوصی توافق شده بود که امشب با حضور استاندار و نمایندگان استان فارس تعیین تکلیف شود. در اجرا مشکل پیدا کرد.»

وزیر راه و شهرسازی در خصوص ترمینال خارجی فرودگاه شیراز گفت: بر اساس توافق قبلی وزارت راه و شهرسازی و دولت سرمایه گذاری، سرمایه گذاران این پروژه حدود 50 درصد پیشرفت مادی را به خود اختصاص داده اند. و بقیه را امشب بررسی می کنند چون نیاز است.» فرودگاه شیراز خطرناک است.

قاسمی همچنین اعلام کرد 10 هزار واحد در فارس در دستور کار وزارت راه و شهرسازی در بحث بازسازی است که بخشی از آن از امروز آغاز می شود.

وی گفت: امشب با حضور استاندار فارس و مجلس این استان در خصوص نهضت ملی مسکن در شیراز و سایر شهرهای فارس برای جبران عقب ماندگی فارس در این زمینه تصمیم گیری می شود.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: 200 هزار واحد مسکن آنلاین در سراسر کشور باقی مانده و قرار است تا پایان امسال تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، قاسمی وزیر راه و شهرسازی صبح پنجشنبه سفر یک روزه خود را از شهرستان جهرم به استان فارس آغاز کرد و در مراسم تبدیل فرودگاه جهرم به فرودگاه بین المللی و افتتاح شرکت کرد. بیمارستان 313 تختخوابی از شهر و پروژه های مهم راه سازی از جمله بزرگراه شهرستان فارس دیدن کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا