استان ها

تقویت فضای رسانه ای و ترویج فرهنگ نقدپذیری با رعایت اصول حرفه ای در کیش

به گزارش دیباروز از کیش ، غلامحسین مظفری ضمن بازدید از کیش پرس ، ضمن تمجید از عملکرد خوب رسانه های منطقه ، اظهار داشت: “رسانه ها در معرفی مزایا و پتانسیل های جزیره کیش و تشویق سرمایه گذاران به کار در این زمینه نقش موثری دارند. آنها رسانه های مناسب برای کمک به سازمان منطقه آزاد کیش را دارند. برای جذب سرمایه گذاران واجد شرایط و باتجربه.

وی با اشاره به اینکه افزایش سطح آگاهی عمومی و پیگیری مطالبات مردم از دیگر محورهای فعالیت روزنامه نگاران است ، خاطرنشان کرد: در یک فضای تعاملی مناسب حاکم بر کیش ، روند توسعه در منطقه تسریع می شود: «بدون حمایت دلسوزانه رسانه ها ، توانایی های کیش به عنوان شایستگی در سطح ملی و بین المللی معرفی نشده است. بنابراین ، ما آماده پشتیبانی فعالان رسانه ای برای توسعه همه جانبه کیش هستیم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به شفافیت ، پاکیزگی و کاهش بوروکراسی های اداری به عنوان محورهای سازمان منطقه آزاد کیش اشاره کرد و از نگاه هوشمندانه خبرنگاران به موضوعات جامعه ابراز خرسندی کرد. حضور دلسوزانه روزنامه نگاران هدیه ای است برای پاسخگویی به نیازهای جامعه به روشی جدید و بهبود حل مشکلات و توسعه جامعه با ارائه راهکارهای تخصصی.

وی با اشاره به اینکه ما از انتقاد منصفانه در مدیریت سازمان استقبال می کنیم ، گفت: “انتقاد صحیح در چارچوب هنجاری و رعایت استانداردهای اخلاقی و حرفه ای ، که می توان آن را رویکردی برای بهبود اوضاع و ایجاد جو مناسب نامید ، راهی است ، اما باید مراقب بود که انتقاد نادرست انجام نشود.” آسیب به توسعه جزیره.

دکتر گفت. مظفری ، در این دیدار دوستانه با بیان اینکه مشارکت همه فعالان رسانه ای در تجهیز خانه مطبوعات و تأمین نیازهای آن فعالیت پایدار این گروه و تداوم آن را با توجه به فراهم آوردن مکان مناسب برای ستاد مرکزی فعالیت های مطبوعاتی افزایش می دهد: وفادار به کیش رسانه.

وی افزود: “چنین فضایی در کشور منحصر به فرد خواهد بود و الگوی مناسبی برای جامعه رسانه ای کشور است.”

مدیرکل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین ابراز امیدواری کرد با تلاش خستگی ناپذیر این سازمان در اجرای طرح ملی مسکن ، مشکلات ساکنان کیش و رسانه ها در تأمین مسکن تا حدود زیادی برطرف شود.

ضبا حسین زاده ، مدیرعامل خانه مطبوعات نیز ضمن تشکر از حمایت سازمان منطقه آزاد در کیش و اختصاص فضایی برای فعالیت های خانه مطبوعات ، گفت: از جمله نیازهای خانه مطبوعات کمبود تجهیزات از جمله سیستم های رایانه ای پیشرفته و امکانات رفاهی مناسب است.

تأمین مسکن اعضای خانه مطبوعات و استفاده از تسهیلات بیمه ای از دیگر مواردی بود که اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات به آن اشاره کردند.

دکتر آخوندی ، معاون توسعه اداری و مدیر ارشد اقتصادی سازمان ، با اشاره به تمرکز مداوم دکتر مظفری در حمایت از رسانه ها ، گفت: “با توجه به نقش حاکمیتی سازمان ، پشتیبانی مالی به صورت تولید محتوا و تبلیغات برای رسانه های فعال در جزیره فراهم شده است.”

وی با تأکید بر اینکه مطالعات لازم برای اختصاص ساختمانی برای فعالیت های اصلی رسانه های مختلف و مطبوعات انجام شده است ، خاطرنشان کرد: فعالان رسانه ای در تلاشند تا توانایی های منطقه را معرفی کنند و طبیعی است که ما نیز به حمایت از آن اهمیت دهیم.

دکتر آخوندی از مشاوره این سازمان برای ارائه تسهیلات بیمه تکمیلی به فعالان رسانه ای کیش مطلع شد.

دکتر سعیدپور علی ، نماینده فرهنگی و اجتماعی سازمان ، با اشاره به سازمان مناسب اقتصادی در جزیره کیش ، بر لزوم تقویت سازمان در زمینه فرهنگی و اجتماعی در کیش تأکید کرد و گفت: مقررات فرهنگی و اجتماعی کیش در سالهای اخیر اجرا شده است.

وی صدور 5 مجوز جدید فعالیت رسانه ای در دو سال گذشته در کیش را تقویت زیرساخت ها و پویایی فضای فعالیت رسانه ای در منطقه عنوان کرد و گفت: بهبود فرهنگ رسانه ای جامعه و طرح موضوعات مختلف در مطبوعات و فضای مجازی جزیره کیش با نتایج مفید. این امر از طریق تعامل رسانه ای هوشمند و موفق امکان پذیر است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد در کیش با تمجید از کارهای خوب مردم سخت کوش جزیره کیش ، بر ضرورت حمایت کامل این سازمان از فعالان رسانه ای در کیش به منظور بهبود شرایط کار و امکانات اجتماعی آنها تأکید کرد.

دکتر سید علی رضا علوی رضوی ، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش نیز بر علاقه جدی به تقویت سندیکا روزنامه نگاران و رسانه ها تأکید کرد و گفت: انسجام ، همدلی و هم افزایی اتحادیه ضمن تقویت نقش آنها به عنوان مشاور. سیاست های کلان و تصمیم گیری فرصتی برای بیان صحیح خواسته های مردم فراهم می کند.

وی مشارکت فعال رسانه ها در کمپین مور برای حمل و نقل رایگان را نمونه ای ارزشمند از همدلی رسانه ها با مردم و مسئولان عنوان کرد.

شایان ذکر است که در این بازدید دکتر سید محمدرضا مداح ، مشاور و مدیر کل ، مقدم زاده معاون مهندسی عمران و امور زیربنایی و تعدادی از مدیران سازمان منطقه آزاد و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات حضور داشتند.

46

دکمه بازگشت به بالا